۱
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
مشکل از يک نفر است يا يک جمع؟

فرکي: از کريمي استفاده ابزاري کردند!

خداحافظي علي کريمي واکنش خيلي از پيشکسوتان فوتبال ايران را به همراه داشته است. شنيدن صحبتهاي حسين فرکي، سرمربي سپاهان هم مي تواند در اين زمينه جالب باشد.
فرکي: از کريمي استفاده ابزاري کردند!
فرکی  می گوید:« به هر حال این اتفاق افتاده و واقعا جای سوال دارد. باید ببینیم از روزی که علی از طرف کی روش انتخاب شد تا روزی که انصراف داد جه اتفاقاتی افتاده و چه بر او گذشته است. برای این قطع همکاری هر کسی می تواند دلایلی عنوان کند اما بهترین پاسخ را کریمی می تواند بدهد که چرا این تصمیم را گرفته است»

فرکی در ادامه می گوید:« انتخاب کریمی از سوی کی روش یکسری ذهنیت ها بوجود آورد که برای اکثر ورزشدوستان جای سوال داشت. الان که کریمی انصراف داده یک ذهنیت جدید بوجود آمده که چه دلیلی باعث شده تا او این تصمیم را بگیرد. آنجا ذهنیت برای انتخاب کریمی بود و اینجا برای استعفایش. شخصا فکر می کنم از علی استفاده ابزاری شد. کی روش کریمی را آورد ، چون رابطه خوبی با مردم داشت و می توانست تماشاگران را با تیم ملی آشتی بدهد. علی آن زمان که پیشنهاد را دریافت کرد باید به این مسائل فکر می کرد. او فکر هم کرد و در نهایت پذیرفت. ما هم برایش آرزوی موفقیت کردیم و مربیگری او در تیم ملی را به فال نیک گرفتیم. امروز می بینیم که این همکاری با عدم رضایت کریمی همراه بوده و معنی اش این است که اتفقاتی در تیم ملی رخ داده است. اگر علی قضیه را بیشتر باز کند آنوقت همه از دلایل انصرافش مطلع می شوند»

می گویند کی روش از علی کریمی چندان استفاده نمی کرده و به قول فوتبالی ها او را در تمرینات زیاد بازی نمی داده. این را دلیل انصراف کریمی عنوان می کنند. فرکی در این باره می گوید:« این چیزی است که می گویند و ما هم می شنویم. علی آدم بزرگی است و برای جامعه فوتبال قابل احترام. او می تواند مربی بزرگی شود اما اینکه چرا با کی روش نتوانسته کار کند باید ریشه یابی شود. قبل از کریمی، نمازی با کی روش ارتباط نزدیکی داشت اما بعد از یکی دو سال جدا شد و برای این جدایی دلایلی هم آورد. بعد مجید صالح به تیم ملی رفت و خیلی زود جدا شد. او مسائلی را مطرح کرد که هیچوقت در رسانه ها بازش نکرد. ما در جلسه کانون مربیان حرفهای صالح را کاملا شنیدیم و از دلایل جدایی اش با خبر هستیم. یا ترابیان و والی زاده. هر کدام بنا به دلایلی جدا شدند اما باید این جدایی ها را ریشه یابی کرد. باید ببینیم مشکل از چه کسی است؟ از یک نفر یا یک جمع؟»
کد مطلب: 43936
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *