۰
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
يک فن نيستلروي را در تيمم دارم

کي‌روش: برد تقديم آنهايي که ايمان داشتند

کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران در بازي با قطر بسيار خوب بازيکنان را هدايت کرد و پس از اين برد از هواداران ايراني حاضر در ورزشگاه درخواست کرد تيم ملي را تشويق کنند.
کي‌روش: برد تقديم آنهايي که ايمان داشتند
کارلوس کی‌روش پس از برد برابر قطر و صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا در کنفرانس مطبوعاتی برد را به هواداران حاضر در ورزشگاه تقدیم کرد. او در خصوس این بازی گفت: برد خیلی خوبی بود. بهترین فرصت‌ها دست ایران بود و استحقاق برد را داشتیم.توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و می‌توانستیم به گل دوم و گل‌های بعدی هم برسیم. کمی هم بعد از گلی که زدیم تحت فشار بودیم اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. این برد را هم به هوادارانی که در استرالیا ما را تشویق کردند و هم هوادارانی که ماه‌ها ما را حمایت کرده بودند تقدیم می‌کنیم که به موفقیت ما ایمان داشتند.

کی‌روش در مورد مصدومیت آزمون گفت: فکر می کنیم مسئله جدی نباشد و فردا پیگیری‌های بیشتری انجام خواهیم داد. نظرم در مورد گل آزمون این است که گل فوق‌العاده ای شاهد بودیم و اینگونه چرخش‌ها به ما کمک خواهد کرد او جوان آینده‌داری است و آینده فوق‌العاده‌ای دارد و در سطح جهانی یکی از بهترین مهاجمان است و همچون نیستل‌روی است و آینده خیلی خوبی خواهد داشت.

در کنفرانس از کی روش دلیل عصبی بودنش کنار زمین پرسیده شد که واکنش نشان داد و گفت: به هیچ وجه عصبی نبودم البته سعی می کردم تیم را کوچ کنم و کار خود را انجام دهم. در نیمه دوم ۷-۸ موقعیت تک به تک و دو به تک بودیم وقتی روی نیمکت هستی و نمی توانید به گل برسید عصبی می شوید. مقابل تیمی بازی می کردیم که قدرتمند بودیم اگر یک گل بزنم خوشحالم و اگر دو گل بزنم خوشحال تر خواهم بود.

گل های بیشتر به ما کمک می کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که ایران جذاب‌ترین بازی‌ها را ارائه داده هم گفت: نگرش ما در هر بازی به خودش است تمرکز ما به تک تک بازی ها خواهد بود. خود را آماده می کنیم البته اگر گل‌های بیشتری می زدیم به ما کمک می‌کرد اما در هر بازی تنها به آن دیدار فکر می‌کنیم..

در مورد حضور بانوان نظری ندارم

او در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی انگلیسی مبنی بر اینکه عده زیادی از هواداران خانم بودند و فکر نمی کند که باید در ایران هم ورود بانوان آزاد شود گفت: با تمام احترامی که قائل هستم هیچ نقطه نظری در این باره ندارم.
کد مطلب: 44209
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *