۰
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰

کفاشیان: حق کاملا با کی‌روش است

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال پس از جلسه مفصل با سرمربي تيم‌ملي در پاسخ به خبرنگاران نتايج اين جلسه را اعلام کرد.
کفاشیان: حق کاملا با کی‌روش است
کفاشیان در این مصاحبه مطبوعاتی سرپایی به خبرنگاران گفت در نهایت بین طرفین مذاکره کننده فضای بهتری به وجود آمده و احتمال بقای کی‌روش به کمتر از ۸۰ درصد رسیده است. کفاشیان قبلا گفته بود کی‌روش ۸۵ درصد از ایران می‌ رود.

کفاشیان گفت: ۵ ساعت جلسه داشتیم و بحث های زیادی انجام گرفت تا نتیجه صددرصدی را اعلام کنیم. مسائل کاملا جدی بود که یا او آنها را قبول کند و یا دیگر همکاری بین ما به پایان برسد، مشروط بر اینکه دغدغه مدیریتی ای که وجود دارد را حل کنیم.

وی افزود: این تفاهم را کردیم. فردا مذاکرات ۲+۱ را ادامه بدهیم. در حال حاضر احتمال بقای آقای کی‌روش در فوتبال ایران از ۸۰ درصد کمتر شده و این احتمال بالاتر از قبل است اما هنوز چیزی قطعی نشده. با این حال حرف هایی که امروز بین ما رد و بدل شد ما را امیدوار کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اعلام کرد کی‌روش هیچ گونه شرط مالی نگذاشته و تنها دغدغه او مسائل پشتیبانی تیم است: با توجه به جلسه ای که داشتیم، ایشان برای حقوق خود هیچ مشکلی نداشتند و با توجه به حضور ایران در مقدماتی جام‌جهانی ایشان درخواست بیش از ۴۰، ۵۰ بازی دوستانه داشتند. مساله بعدی تشریفات و مسائلی از این دست است که کاملا حق با ایشان است و سرمربی تیم‌ملی نباید به دنبال تهیه بلیت و مسائل دیگری باشد.

وی ادامه داد: کی‌روش از هم اکنون کارش را شروع کرده است و این اتفاق این امیدواری را به وجود می‌ آورد که او می‌ ماند. امیدواریم تفاهم کامل انجام شود.

کفاشیان افزود: کی‌روش بیش از ۴ سال در این فدراسیون بوده و با کم و کاستی های ما کامل آشناست، ما هم می‌ دانیم اشکالاتی داریم و بیشتر تلاش می‌ کنیم تا آنها را برطرف کنیم. کی‌روش بهترین ها را می‌ خواهد به طور مثال او برای تمرین و تدارک تیم یک زمین تمرین مناسب است که شرایط زمین تمرین تیم‌ملی مشخص است. ایشان می‌ خواهد مطمئن شود برنامه هایش برای دو ماه آینده هماهنگ شده است و البته ما قبول داریم برخی ضعف ها داشتیم و آن را قبول کردیم و قطعا سرپرست تیم‌ملی دغدغه های تیم‌ملی را حل خواهد کرد
کد مطلب: 45205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *