۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۸

بازهم ناکامی شاگردان اسکوچیچ

در چارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال فولاد در اهواز ميزبان پيکان بود که اين بازي در نهايت با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
بازهم ناکامی شاگردان اسکوچیچ
فولاد بعد از نتایج نه چندان خوبی که گرفته مقابل پیکان برد می خواست اما نتوانست به این مهم دست یابد و در نهایت به تقسیم امتیاز با پیکان رضایت داد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه غدیر
داور: شاهین حاج بابایی ،کمک ها: ایوب غلام‌زاده ،محمد راهی
اخطار: ساموئل (۳۲) از پیکان و شریفات (۶۸) از فولاد

فولاد:
علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، آلویس نانگ، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، محسن مسلمان و محمد قاضی
سرمربی:دراگان اسکوچیچ

پیکان:
سیدمیلاد احمدیان، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش یزدانی، مصطفی شجاعی (۸۵ دقیقی)، محمد نصرتی، سیداحمد مهدی زاده، سیامک نعمتی، آندره ساندرا پریرا و اویبک کیلیچف (۸۰ اکبرپور)
سرمربی: صمد مرفاوی

دقایق حساس:
دقیقه ۴۰:مدافع پیکان روی مهرداد جماعتی خطا کرد که فولادی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور خطا نگرفت. اسکوچیچ هم خیلی اعتراض کرد.
دقیقه ۴۷: قاضی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که بعد از کنترل سینه خوب که کرد برگشت و شوت زد.
دقیقه ۹۱: محسن مسلمان شوت زد که دروازه بان پیکان توپ را مهار کرد.

حاشیه های بازی:
*محمد قاضی بعد از اینکه مورد بخشش دراگان اسکوچیچ قرار گرفت در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. او در بازی ازبکستان فقط یک نیمه برای فولاد بازی کرد.
*سید مهدی رحمتی بعد از ۱۲۰ بازی مداوم در لیگ برتر در این بازی به خاطر محرومیت حضور ندارد و احمدیان به جای او درون دروازه قرار گرفته.
*ساندرا پریرا بازیکن برزیلی پیکان بعد از صدور مجوز بازی برای این تیم به میدان رفته و از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است و سعید دقیقی در ترکیب حضور ندارد.
*مهدی رحمتی دروازه‌بان پیکان که برای بازی با فولاد محروم است با لباس شخصی در جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر اهواز نشسته و بازی را تماشا می کند.
*سعید دقیقی، امیر حسین فشنگچی و سیاوش اکبرپور برای این بازی روی نیمکت نشسته اند که نیمکت نشینی فشنگچی و دقیقی دور از ذهن بود.
*اسماعیل شریفات شوت محکمی زد که دروازه بان پیکان توپ را در دو ضرب دفع کرد.
*پیش از شروع مسابقه، اسماعیل شریفات و احمد آل نعمه، بازیکنان فولاد، با مهدی رحمتی، دروازه بان پیکان، به خوش و بش پرداختند. مهدی رحمتی در این بازی سه اخطاره است و به همین دلیل با لباس شخصی به استادیوم آمده بود. وی هنگام مسابقه به جایگاه ویژه رفت و بازی را از این جایگاه تماشا کرد.
کد مطلب: 44961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *