۰
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳

فولادنوین قهرمان لیگ دسته اول ایران شد

تیم فولادنوین با پیروزی 1 بر صفر مقابل سیاه جامگان به مقام قهرمانی لیگ دسته اول ایران رسید.
فولادنوین قهرمان لیگ دسته اول ایران شد
این مسابقه در ورزشگاه تختی اهواز و در شرایطی برگزار شد که تنها هزار تماشاچی از آن استقبال کردند. تنها گل فولادنوین را فرشاد جان فزا به ثمر رساند.
فولادنوین که تیم دوم مجموعه فولاد محسوب می‌ شود، در بدو تاسیس فوق العاده کار کرد و با برتری کامل به لیگ‌برتر صعود کرد و امروز هم با حضور نه چندان پررنگ هواداران جام قهرمانی را بالای سر برد تا در پی قهرمانی تیم فولاد در رقابت های فصل گذشته لیگ و همین طور قهرمانی تیم های پایه ای این باشگاه چهارمین قهرمانی فوتبال خوزستان در سال ۹۴ را به دست بیاورد.
سرنوشت نامعلوم قهرمان لیگ دسته اول
فولادنوین که به احتمال بسیار زیاد امتیاز خود را به تیم دیگری واگذار خواهد کرد، احتمالا برای سال آینده پوست خواهد انداخت، در حال حاضر بازیکنان این باشگاه برخلاف کشورهای صاحب فوتبال نمی‌ توانند مستقیما به تیم اصلی فولاد منتقل شوند و این مساله عامل اصلی عدم رشد بازیکنان این تیم در طول سال است. این تیم که حداقل ۲ یا ۳ بازیکن در حد لیگ‌برتر داشت، به دلیل اینکه انتقال بازیکن بین فولادنوین و فولادخوزستان نیازمند قرارداد مجدد و گذراندن مراحل اداری است، در چرخه ای ناقص گرفتار شده است. حال آنکه در کشورهای صاحب فوتبال تیم ب برای نقل و انتقال بازیکن با تیم اصلی هیچ محدودیتی ندارد. این قانون احتمالا در فصل آینده دچار تغییر می‌ شود تا فولادنوین نیز کارکرد خود را پیدا کند.
کد مطلب: 45528
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *