۰
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷

درگیری شدید بازیکنان پس از دربی

در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مدافع آبی‌پوشان با دروازه‌بان سرخپوشان پایتخت درگیری شدید پیدا کردند.
درگیری شدید بازیکنان پس از دربی
پایان دربی ۸۰ پایتخت با حواشی زیادی همراه شد که برخی از این حواشی به شرح زیر است:

* بلافاصله بعد از سوت پایان بازی توسط داور مسابقه سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس علامت ۶ را به سمت هواداران استقلال نشان داد که این موضوع با واکنش تند حنیف عمران زاده همراه شد و این دو بازیکن درگیری شدیدی با یکدیگر پیدا کردند که پای دیگر بازیکنان هم به این درگیری فیزیکی باز شد.

* امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که با بعد از پایان بازی پیراهن خود را درآورده بود درگوشه ای از با امیرحسین صادقی به شدت درگیر شد که این درگیری نیز باعث شد گروه دیگری از بازیکنان به جمع آنها بپیوندند.

* امیر قلعه نویی به هنگام درگیری بازیکنان دو تیم در میانه میدان، خود را به وسط زمین رساند و اجازه نداد بازیکنان تیمش با بازیکنان پرسپولیس روبوسی کرده تا از ایجاد تشنج های بیشتر جلوگیری کند.

* از بین بازیکنان پرسپولیس محمد نوری کاپیتان این تیم با چند بازیکن تیم استقلال به روبوسی پرداخت و بعد از بازی در تلاش بود تا مانع درگیری بازیکنان پرسپولیس با یاران حریف شود.

* یکی از اتفاقات جالب پایان بازی درآوردن پیراهن اکثر بازیکنان تیم پرسپولیس بود که آنها پس از درآوردن پیراهن خود به میان تماشاگران رفته و به شادی پرداختند.
کد مطلب: 45619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *