۱
۰
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸

روحانی: کسانی که باعث ایجاد تحریم‌ها شدند در حق مردم خیانت کردند

رئیس‌جمهور گفت: اینکه وقتی می‌گوئیم تحریم‌ها برداشته شود به معنای تسلیم در مقابل دشمن نیست.
روحانی: کسانی که باعث ایجاد تحریم‌ها شدند در حق مردم خیانت کردند
رئیس‌جمهور گفت: اینکه وقتی می‌گوئیم تحریم‌ها برداشته شود به معنای تسلیم در مقابل دشمن نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم دهمین جایزه ملی محیط زیست با بیان اینکه بی تردید بهره‌برداری ناصحیح و حساب ناشده از طبیعت ما را دچار مخاطره خواهد کرد

گفت: اگر در عرصه محیط زیست زیاده روی شده و حد میانه مراعات نشود در بقاء شرایط زیست محیطی و متنعم شدن انسانهای امروز و بویژه فردا ناموفق خواهیم بود.

روحانی با تاکید براینکه این دولت، دولت محیط زیست است گفت: در مورد دریاچه ارومیه کارهای خوبی شده، ولی کار طولانی نیاز است، این دریاچه در طول ۱۰ سال گذشته تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه بهشت آخرت به بهشت دنیای ما وصل است گفت: اگر کسی دنیای خود جهنم کرد در آخرت هم باید منتظر جهنم باشد، این بهشت و جهنم به رفتار ما با خود، انسانها و طبیعت بسته است‬ و ‫در برخی از احادیث آمده است که برخی از این بلایای طبیعی به خاطر اعمال ما است.

‫رئیس جمهور تاکید کرد: نسبت به طبیعت هم باید توبه و هم عمل صالح انجام داد‬.

وی با اشاره به اینکه در همه زمینه‌ها به سرمایه و فناوری نیاز داریم گفت: استفاده اعتدال از طبیعت و فناوری در این زمینه مورد نیاز است.

روحانی تاکید کرد: باید برای استفاده صحیح از طبیعت از سرمایه گذاری‌ها استفاده شود، باید از طبیعت به نحو بهینه استفاده کرد‬.

وی افزود: اینکه می‌گوئیم تحریم ظالمانه از بین برود برخی چشم خود را بی‌خود نچرخانند، تحریم ها باید از بین بروند تا سرمایه گذار به کشور بیاید و باید سرمایه گذاری انجام شود از مشکل آب خوردن مردم تا مشکلات مالی و بانکی مردم حل شود.

رئیس جمهور با تاکید براینکه کسانی که باعث ایجاد این تحریم‌ها شدند در حق مردم خیانت کردند گفت: برخی در آغاز نمی دانستند که این تحریم‌ها چه عواقبی دارد‬.

وی افزود: ‫اینکه وقتی می گوییم تحریم‌ها برداشته شود به این معنا این نیست که در مقابل دشمن تسلیم شویم این است بلکه باید تلاش کنیم و پا پیش بگذاریم، حالا عده‌ای حرف می زنند که باید به خدا توکل کرد و کار را پیش برد.
کد مطلب: 45798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ما اگر از آمریکا و اسرائیل بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت (از پیش بینی های حضرت امام خمینی (ره ) که تحت رهبری امام خامنه ای (مد) محقق می شود )