۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۱

نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد با عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در دیدار مشترکی با عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری استان البرز به تبادل نظر نشست.
مجتبی ابراهیمی در دیدار مشترکی که با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی عطاپوری، مشاور مدیرکل و رئیس حوزه مدیریت این اداره کل فتح اللهی، سرپرست دانشکده فرهنگ و هنر البرز عسگری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساوجبلاغ رنجبرکهن بعد از ظهر یکشنبه در کرج برگزار شد، با حجت الاسلام مفید کیایی نژاد به تشریح فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره کل پرداخت و خواستار گشودن فصل مشترک مراودات فرهنگی با این عضو از مجلس شورای اسلامی شد.

ضرورت پرهیز از اقدامات ویترینی

ابراهیمی در این نشست ضمن تاکید بر پرهیز از اقدامات ویترینی در دوران تثبیت استان البرز گفت: حرکت و اقدامات ادارات کل مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی به سمت و سوی فعالیت های فرهنگی و هنری به گونه ای باشد که آورده های فرهنگی دراز مدت استان مد نظرقرار گیرد و از هر گونه اقدامات نمایشی پرهیز شود.

بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی استان وهمگرایی مشترک دستگاه ها

وی با آسیب شناسی وضعیت فرهنگی و هنری استان البرز پیشنهادات راهبردی را برای رسیدن وحدت نظر و رویه در اقدامات فرهنگی ضروری دانست و افزود: شناسایی و رفع آسیب ها و رسیدن به نقطه مشترکی در امور فرهنگی ضروری دانست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با برشمردن ظرفیت های فوق العاده فرهنگی ، مذهبی، هنری، تاریخی و گردشگری استان اظهار داشت: از ظرفیت های موجود باید پیش از آنکه به عنوان آسیبی باشد در رهگذر امور فرهنگی و هنری استان بهره جست.

مجتبی ابراهیمی با اشاره به برخی برنامه های پیش روی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در این نشست مشترک ضمن تقدیر ویژه از حضور آگاهانه تشکر ویژه از حضور آگاهانه حجه الاسلام کیایی نژاد در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با درک عالمانه ایشان از شرایط موجود کشور و نیازهای اساسی انقلاب اسلامی ایران خواستار هدایت و حمایت وی برای استفاده از ظرفیت های فرهنگی شد و گفت:حضور عضوی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری استان البرز فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد و برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر استان البرز از آن استفاده کرد.

دراین نشست حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نیز ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در دوران مدیریتی جدید و تایید نظر رویکرد مدیرکل فرهنگ وارشاد بر ضرورت مسجد محوری در فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: آنچه بیش از هر چیز در دوران تصدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مشهود است بهره گیری ایشان از مساجد در فعالیت های فرهنگی و هنری بوده است که نوع خود قابل توجه بوده است.

وی افزود: در اجرای امور فرهنگی آنچه پیش از هر چیز ضرورت دارد توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های فوق العاده فرهنگی و هنری استان البرز است که امید می رود از نظر دور نماند.

استفاده از ظرفیت های فرهنگی و همدلی موجود میان مدیران فرهنگی و هنری استان البرز برای انجام اقدامات زیربنایی و ماندگار فرهنگی و هنری دراستان البرز از جمله مباحث دیگری بود که در این نشست مشترک فرهنگی به آنها پرداخته شد.
کد مطلب: 5259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *