۰
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۰
درباره هتک حرمت مسجد صورت گرفت:

هشدار سازمان همکاری اسلامی به صهیونیستها

سازمان همکاری اسلامی درباره هتک حرمت مسجد بئر سبع در فلسطین اشغالی توسط شرکتهای شراب سازی رژیم صهیونیستی در روز ۱۵ و ۱۶ شهریور هشدار داد.
به نقل از روزنامه " تودی زمان " چاپ ترکیه ، سازمان همکاری اسلامی و مقامات ارشد دولتی ترکیه در خصوص برگزاری یک جشنواره شراب در مسجد بئر سبع که توسط شرکتهای شراب فروشی رژیم صهیونیستی برای روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه برنامه ریزی شده اند هشدار دادند.

احسان اوغلو دبیر کل سازمان همکاری اسلامی از رژیم صهیونیستی به علت برنامه ریزی برای استفاده از مسجد مذکور برای برقراری جشنواره شراب که با هدف افزایش صادرات کارخانجات شراب سازی این رژیم صورت می گیرد انتقاد کرد و در این خصوص هشدار داد.

وی این اقدام صهیونیستها را در استای یک سری از طرح های آنها برای نابودی آثار اسلامی و مسلمانان از سرزمینهای اشغالی خوانده و گفت این اقدام عملی تحریک آمیز است که با واکنش مسلمانان جهان روبرو خواهد شد و مسئولیت آن را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

همچنین " بکیر بزداغ" معاون نخست وزیر ترکیه اقدام اخیر را اقدامی تحریک آمیز خواند و گفت این عمل توهین به مسلمانان است.

معاون نخست وزیر ترکیه مسجد را محل عبادت خواند و هتک حرمت آن را اقدامی خلاف حقوق بشر دانست.

گفتنی است مسجد " بئر سبع" در زمان امپراطوری عثمانی در سرزمینهای اشغالی ساخته شده است که در سال ۲۰۱۱ با حکم یک دادگاه رژیم صهیونیستی تبدیل به موزه اسلامی شد.
کد مطلب: 5278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *