; ?>; ?> ورود سامانه بارشی به خلیج فارس - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲

ورود سامانه بارشی به خلیج فارس

کارشناس هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه جدید بارشی به خلیج فارس خبر داد و گفت: احتمال بارندگی در استان بوشهر وجود دارد.
کارشناس هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه جدید بارشی به خلیج فارس خبر داد و گفت: احتمال بارندگی در استان بوشهر وجود دارد.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا یک سامانه بارشی از سمت غرب خلیج فارس وارد استان بوشهر خواهد شد.

وی از بروز ناپایداری‌های جوی و دریایی در محدوده آب‌های خلیج فارس و کشورهای جنوبی خلیج فارس خبر داد و افزود: بر اساس نقشه‌های فعلی، احتمال وجود این ناپایداری‌ها در استان بوشهر کمتر است.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر در ارتباط با وضعیت استان بوشهر طی ۲۴ ساعت آینده نیز بیان کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر خواهد بود و در بخش‌های ساحلی نیز مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت باد را شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: جهت باد فردا تغییر خواهد کرد و از سمت جنوب شرقی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

مساعدی ارتفاع موج را ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر عنوان کرد و ادامه داد: در سواحل جنوبی نیز ارتفاع موج بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است و فردا ارتفاع موج مجددا کاهش خواهد یافت و به ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر در همه نقاط استان خواهد رسید.

وی گفت: احتمال مواج شدن خلیج فارس به ویژه در بخش‌های جنوبی خلیج فارس برای روز سه شنبه وجود دارد.
کد مطلب: 53359
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *