۰
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴

ماموریت وزارت نیرو براي تامين آب‌ و برق‌ مسکن مهر

وزیر نیرو گفت: هزار و ۹۷۱ پروژه در هفته دولت امسال با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
 مجید نامجو در مراسم بهره‌برداری بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر و به‌سازی آسفالت ۲۲۴ کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران که به صورت نمادین در پروژه مسکن مهر امید در منطقه اوشیب شهرستان بابل برگزار شد، اظهار كرد: ۱۵۰ پروژه آب با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی برروی بخش‌هایی از جمله مسکن مهر و پروژه‌های مهر ماندگار متمرکز شده است.

نامجو تصریح کرد: ماموریت وزارت نیرو، آب‌رسانی و برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر است که تاکنون هیچ گونه مشکلی در این خصوص مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ پروژه در طرح‌های مهر ماندگار در بخش وزارت نیرو در حال اجراست اظهار كرد: تلاشمان بر این است که اینها را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه سال گذشته در بخش‌های آب، برق و فاضلاب مازندران ۶۰۹ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: امسال نیز یک هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

نامجو یادآور شد: ۱۱ پروژه فاضلاب، ۴ پروژه آب‌رسانی از جمله پروژه های رسمی است که وزارت نیرو در مازندران پیگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان به وزارت نیرو اوراق مشارکت داده است تا مشکل بودجه‌ای این وزارتخانه حل شود.
کد مطلب: 5454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *