۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲

پيش‌بيني كوثري از نحوه حضور اصولگرايان و نيز اصلاح‌طلبان ميانه‌رو در انتخابات رياست‌جمهوري

يك عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس، در تبيين آرايش سياسي گروه‌ها و احزاب شركت‌كننده در انتخابات رياست‌جمهوري گفت كه در اين انتخابات علاوه بر حضور كانديداهاي اصولگرا، ‌از اصلاح‌طلبان و نامزدهاي انتخاباتي مستقل نيز شركت خواهند كرد.
اسماعيل كوثري اظهار كرد: در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم اكثر كانديداها از گروه‌هاي اصولگرايي هستند كه اقبال مردمي را نيز به عنوان پشتوانه‌شان يدك مي‌كشند.

وي ادامه داد: ممكن است در بين كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري برخي به صورت مستقل و چند نفر از اصلاح‌طلبان ميانه‌رو شركت كنند البته آن دسته از اصلاح‌طلباني كه در فتنه ۸۸ توطئه نكرده و با بيگانگان همراه نبودند.

اين نماينده اصولگراي مجلس نهم در عين حال خاطر نشان كرد كه اصلاح‌طلبان به دليل داشتن اختلافات بسياري با يكديگر بعيد است كه به راحتي بتوانند براي ورود به صحنه انتخابات به نتيجه برسند.

كوثري در خصوص ضرورت ائتلاف و به وحدت رسيدن اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اصولگرايان به دنبال عملياتي كردن وحدت براي حضور در انتخابات آينده هستند اما حتي اگر به فرض نيز اين وحدت عملياتي نشود مردم در نهمين دوره انتخابات مجلس نشان دادند كه با انتخاب خودشان تشخيص مي‌دهند كه چه كسي را انتخاب نمايند.

وي در عين حال بيان توضيحات بيشتر براي فراهم بودن فضاي رقابت بين تمامي گروه‌ها بخصوص بين اصولگرايان را منوط به نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات عنوان كرد.

اين عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس در مورد ورود اين فراكسيون به انتخابات رياست‌جمهوري نيز گفت كه هنوز فراكسيون اصولگرايان وارد موضوع انتخابات نشده و اكنون در مرحله بررسي است.

كوثري در پايان خاطر نشان كرد كه در حال حاضر گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي و احزاب در مرحله بحث و بررسي در خصوص چگونگي وارد شدن به موضوع انتخابات رياست‌جمهوري هستند و قطعا در صورت رسيدن به نتيجه واحد، آن را به طور شفاف و روشن اعلام مي‌كنند پس بايد تا آن زمان بيشتر تامل كرد.
کد مطلب: 5584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *