۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۰

افشای همدستی اردوغان با رژیم صهیونیستی

عبداللطیف شنر معاون اسبق رجب طیب اردوغان وی را به همدستی با اسرائیل در اجرای نقشه های رژیم صهیونیستی متهم کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر از آنکارا ؛شنر این مطلب را در نشست تلویزیونی با شبکه سی ان ان ترک اعلام کرد و افزود: نباید گول واکنشهای مقطعی و لحظه ای اردوغان در قبال اسرائیل را خورد چرا که همه اینها با هماهنگی قبلی دو طرف و برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیتهای جاری در منطقه صورت می گیرد.

شنر با اشاره به اینکه زمانی که در کابینه اردوغان بوده شاهد این موضوع بوده گفت: بعنوان مثال در آن دوره دعوت از خالد مشعل برای سفر به ترکیه به درخواست اسرائیل صورت گرفت. چرا که حماس از سوی اسرائیل بعنوان گروه ترویستی معرفی شده بود و تل آویو به همین دلیل نمی توانست با آنان وارد مذاکره شود.

شنر همچنین تصریح کرد در ماجرای وان مینت در اجلاس داووس طراحی برای ایجاد زمینه جهت محبوبیت اردوغان در جهان عرب فراهم می شد. الان هم اوضاع به شکلی طراحی شده که قدس را بعنوان پایتخت اسرائیل اعلام کنند و زمانیکه این کار صورت گرفت اردوغان حق داد و جنجال ندارد چرا که خود با بی بصیرتی که به خرج داده زمینه ان را فراهم کرده است.

شنر در ادامه با اشاره به اتفاقات جاری در سوریه گفت: بحران ایجاد شده در سوریه با هدف تضعیف جبهه مقاومت و حزب اله علیه اسرائیل صورت گرفته و هدف نهایی برای ایجاد سرزمین اسرائیل بزرگ است. اما اردوغان موضوع را طوری مطرح می کند که گویا هدف از این جریانات تغییر دادن رژیم بشار اسد به نفع مردم سوریه است.
کد مطلب: 5609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *