۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
در باکو صورت گرفت:

ديدار معاون رئيس جمهوري ايران با رئيس جمهوري آذربايجان

در دیدار معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشورمان با رئیس جمهوری آذربایجان بر توسعه هر چه بیشتر مناسبات دو کشور تاکید شد .
سیدحسن موسوی در این دیدار ، پیام دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مبنی بر دوستی و تحکیم روابط ایران و جمهوری آذربایجان را به الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان تقدیم کرد .
در این دیدارالهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان با اشاره به اشتراکات فراوان دو کشور ، مناسبات فرهنگی را مهمترین بخش مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان خواند و گفت همکاری فرهنگی دو کشور ریشه در تاریخ دارد و باید مناسبات دوجانبه توسعه یابد .
در این دیدار معاون رئیس‌ جمهور ایران نیز با تاکید بر چشم انداز مثبت مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان افزود ایران و جمهوری آذربایجان دو کشور دوست و برادر هستند و در این دیدار درباره گسترش مناسبات دو جانبه در بخش های مختف سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی گفتگو شد.
سید حسن موسوی پس از این دیدار درگفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبربا ابراز خرسندی از نتایج مذاکرات گفت امروز نقطه عطفی در تاریخ مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان است ، ما مشترکا تاکید کردیم هیچ کسی نمی تواند در مناسبات دوستانه دو کشور خلل ایجاد کند .
معاون رئیس جمهوری کشورمان به منظور ابلاغ پیام مکتوب دکتر احمدی نژاد مبنی بر تحکیم مناسبات تهران و باکو و شرکت در اجلاس بین المللی راه ابریشم عصر امروز وارد باکو شد .
کد مطلب: 5718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *