۰
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۳
لاریجانی در دیدار عضو دفتر سیاسی حماس:

انقلاب‌های منطقه موجب افزایش قدرت مقاومت اسلامی می‌شود

رئیس مجلس در دیدار عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد نتیجه انقلاب‌های مردمی در منطقه افزایش قدرت مقاومت اسلامی در جهان اسلام است و در این شرایط باید صدای مقاومت در منطقه را بالا برد.
 به نقل از اداره اخبار مجلس،‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه مقاومت علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی یک جریان ریشه‌دار در جهان اسلام است، اظهار داشت: حامیان بین‌المللی رژیم صهیونیستی همواره سعی کرده‌اند با پررنگ کردن سایر مسائل، فلسطینی را به حاشیه ببرند اما برای امت اسلامی مسئله فلسطین و احقاق حقوق مردم مظلوم این سرزمین همواره موضوع نخست جهان اسلام بوده است.

وی با بیان حمایت دولت و ملت ایران از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به خاطر پایداری بر مواضع اصولی‌شان، گفت: حماس نماد مقاومت مردم مسلمان فلسطین است، نباید اجازه داد این نقش و جایگاه تضعیف شود.

رئیس مجلس همچنین تأکید کرد که نتیجه انقلاب‌های مردمی در منطقه افزایش قدرت مقاومت اسلامی در جهان اسلام است و در این شرایط باید صدای مقاومت در منطقه را بالا برد.

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین، گفت: نقش ایران در حمایت از مردم فلسطین در سال‌های گذشته بی‌بدیل بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت و جایگاه مهم ایران در مسئله فلسطین را انکار کند.

وی در ادامه با تشریح اصول ثابت مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود: مقاومت اسلامی فلسطین هیچ‌گاه از یک وجب خاک فلسطین نیز چشم‌پوشی نخواهد کرد و مبارزه تا آزادی کامل تمام سرزمین‌های فلسطین ادامه خواهد داشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ با تأکید بر افزایش قدرت و توان مقاومت اسلامی فلسطین، یادآور شد: مقاومت اسلامی مردم فلسطین هر روز قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود.

وی تأکید کرد: مقاومت در همه اشکال آن زندگی و آینده ماست و حماس هرگز از برنامه مقاومت خارج نخواهد شد.

در این دیدار همچنین وزیر فرهنگ و جوانان دولت فلسطین حضور داشت.
کد مطلب: 5758
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *