۱
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵
6 ماه با کارت هوشمند سوخت

ناگفته های کارت سوخت در یک کتاب

کتابی با عنوان 6 ماه با کارت هوشمند سوخت به قلم عبدالرسول دشتی، مسوول ستاد اطلاع رسانی کارت هوشمند سوخت در زمان اجرا، منتشر شد.
ناگفته های کارت سوخت در یک کتاب
کتابی با عنوان 6 ماه با کارت هوشمند سوخت به قلم عبدالرسول دشتی، مسوول ستاد اطلاع رسانی کارت هوشمند سوخت در زمان اجرا، منتشر شد.
به گزارش نکونیوز، عبدالرسول دشتی آنگونه که خود در مقدمه کتاب نوشته، در میانه راه پروژه کارت هوشمند سوخت در اواخر سال 85 به این پروژه پیوست تا مسوولیت ستاد اطلاع رسانی پروژه را بر عهده بگیرد. او در این کتاب در فصلهای مجزا به روند اجرای این پروژه مهم پرداخته است.
نگارش این کتاب از این جهت حایز اهمیت است که پروژه کارت هوشمند سوخت پروژه ای مهم و بی سابقه در کشور بوده که کمتر به زوایای مختلف آن پرداخته شده است و می تواند سندی مکتوب درباره چگونگی پیشبرد مراحل اجرای این پروژه باشد. عبدالرسول دشتی مسوول وقت ستاد اطلاع رسانی کارت هوشمند سوخت، این کتاب را در سه بخش تالیف کرده است. در بخش نخست یادداشتهای روزانه او از خاطرات و اتفاقاتی که در طول انجام کارها، گروه انجام دهنده با آن مواجه می شدند منتشر شده است. بخش دوم یادداشتها و مقالاتی است که همزمان با انجام سایر فعالیتها توسط مولف در آن زمان نوشته و برای کمک به اطلاع رسانی مطلوبتر منتشر شده است. در بخش سوم نیز چند یادداشت که پس از عرضه هوشمند بنزین و جدا شدن او از پروژه نگاشته شده منتشر شده است. آنگونه که نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است، مطالب این کتاب از سال 1386 آماده انتشار بود ولی به دلایل متعدد شرایط چاپ آن فراهم نشده بود.آنگونه که عبدالرسول دشتی نوشته : "طی این مدت، در مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گزارش یا کتابی که بخشی از تلاشهای صورت گرفته برای اجرای این طرح بزرگ ملی را بیان کرده باشد مشاهده نکردم. این بود که علیرغم گذشت این زمان طولانی مجددا بر آن شدم آنچه را شخصا نگاشته بودم منتشر نمایم تا بیانگر بخشی از اقدام های ماندگار صورت گرفته توسط جمعی از کارکنان پرتلاش آن روزهای صنعت نفت باشد که توانستند طرحی غیرممکن را به سرانجامی باورنکردنی برسانند."
کتاب 6 ماه با کارت هوشمند ساخت توسط انتشارات فرزانه در 143 صفحه و با شمارگان 1500 نسخه و به قیمت 7800 تومان منتشر شده است.
کد مطلب: 64536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *