۰
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

برخورد با مهر افکنان؛ چرا به این شدت؟!

محمدحسین روانبخش
در نماز جمعه شهرستان یزد ، عده ای با مهر نماز و تسبیح به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور حمله کردند . این اتفاق بین دو نماز بوقوع پیوست ولی خوشبختانه نماز جمعه به هم نخورد و این افراد نماز دوم خود را هم خواندند . گویا از قبل فکر مهر اضافی برای حملات احتمالی را کرده بودند . فقط بعضی از این برادران از کمبود مهمات گله داشت و اینکه متاسفانه برای همراهان امیری ، مهر و تسبیح به اندازه کافی نداشتند ، عذرخواهی کرد !
اما ناگهان ورق برگشت . طی دو روز گذشته تقریبا هیچکس این اقدام را تائید نکرده است ؛ حتی قرار است خود برادرانی که مهر و تسبیح پرتاب کردند این حرکت مذبوخانه را به شدت محکوم کنند تا خدای ناکرده زبانم لال ، مانعی برای این نوع حرکات در آستانه انتخابات سال آینده ایجاد نشود . این برادران باید توجیه شوند که دیگر پیش از سوت داور ، بازی را شروع نکنند .
دیروز چون آلودگی هوا در تهران بیش از حد مجاز بود چندان عکس العملی در قبال این اقدام دیده نشد اما در این میان برخورد قاطع رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مثال زدنی بود . وی تصریح کرد: « نمازجمعه را نباید به درگیری کشاند، اصلا مصلحت نیست». خیلی کوبنده بود ؛ تقریبا چیزی در حد اعدام . واقعا نه مهر افکنان عزیز فکر می کردند که این طور سریع و قاطع با آنها برخورد شود و نه معاون رئیس جمهور راضی بود این طور بدون رافت اسلامی آنها به مجازات برسند . آنها فقط مهر و تسبیح به طرف معاون پارلمانی حسن روحانی پرت کرده بودند ، به محمود احمدی نژاد که توهین نکرده بودند !
کد مطلب: 64768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *