۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
احمدی نژاد:

حجاج ایرانی سفیران عدالت و مهر هستند

رییس جمهوری از حجاج ایرانی به عنوان سفیران عدالت و مهر یاد کرد وگفت: هر حاجی ایرانی یک پرچم و یک سفیر کشورمان در این سفر توحیدی است.
ˈمحمود احمدی نژادˈ در جمع حجاج استان های تهران و البرز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی افزود:نگاه ها بر روی حجاج ایرانی متمرکز است که چگونه رفتار و تعامل می کنند.

وی خطاب به حجاج ایرانی حاضر در مراسم اظهار داشت :تک تک شما سفیران ملت ایران و مکتب اسلام و سفیران حکومت جهانی و عدالت و مهر و توحید هستید.

رییس جمهوری حج را تمرین همراهی با امام دانست و تاکید کرد :حقیقت و روح حج امام است و رفتن به مکه ،رفتن به نزد امام و تمرین پیوستن به امام است .

احمدی نژاد افزود: خدا را سپاسگزارم که ملت ایران همانند سایر امور معنوی پیشگام بشریت در شناخت و معرفی امام و تبعیت از آن است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه روزی برسد که حج همه بشریت با حضور امام برگزار شود، حج را بزرگترین حادثه عبادی برای انسان ها دانست .

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: مراسم حج یک بار در تمام عمر واجب شده که به نظر من این معنا را می رساند که باید از سفر حج برای یک عمر زندگی سعادتمند و عزتمند ذخیره سازی معنوی کنیم .

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه لحظه به لحظه این سفر الهی ،سرشار از بارش رحمت خدای متعال است تصریح کرد:مبادا ثانیه ها در این سفر از دست برود چرا که ممکن است بعدها حسرت آن لحظات باقی بماند.

وی گفت: متناسب با اهمیت این سفر، شیطان هم سرمایه گذاری می کند تا ذهن و دل را سرگرم سایر امور کند .همه باید مراقب باشند تا از ثانیه ثانیه های این سفر نهایت استفاده و بهره برده شود.

رییس جمهوری افزود:حج امسال حالت و معنویت خاصی دارد چرا که صهیونیست های بی فرهنگ که به آخر خط رسیده اند در تلاش هستند تا بین ادیان الهی جنگ راه بیاندازند.

احمدی نژاد تاکید کرد: هر چند صهیونیست ها به جایی نخواهند رسید اما همه باید در برابر توطئه های آنان هوشیار باشیم .

وی افزود :باورم این است که فعالان پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده اند که رژیم صهیونیستی برای آنها سودی ندارد و هر روز برای آنها مشکلی ایجاد می کند.

رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت :صهیونیست ها نیز دریافته اند که پشت صحنه آمریکا به چنین نتیجه ای رسیده است بنابر این می خواهند با برخی شیوه ها بازی را به هم بزنند.

احمدی نژاد تاکید کرد: یقین دارم صهیونیست ها رفتنی هستند و دنیا از حضور آنها خالی خواهد شد و عدالت برپا می شود.

وی با آرزوی قبولی حج برای حجاج ایرانی افزود:در این سفر معنوی دعا کنید و بدانید که رحمت خداوندی محدودیتی ندارد .

احمدی نژاد یادآور شد: همه خوبی ها و خیرات را برای همه بشریت به خصوص ملت ایران به ویژه حقیقت هستی امام عصر (عج) بخواهید و بدانید دل های ما با شما و چشم به راه شما هستیم.
کد مطلب: 6721
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *