۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸

رييس‌ مجلس: توهین به پیامبر اسلام همه مسلمانان را غصه‌دار كرده است

رئیس مجلس در واکنش به فيلم موهن آمريكايي- اسراييلي و توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) در آمریکا گفت: واشنگتن باید با صدای بلند پاسخ جریحه‌دار کردن روحیات و فرهنگ اصیل اسلامی که در قلوب مومنین است را بشنود.
 علی لاریجانی در حاشیه مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مدرسه فیضیه قم، در جمع خبرنگاران به اقدام توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در آمریکا واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه از این خبرهای ناگوار در سنت فرهنگی ـ سیاسی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در گذشته هم بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این اقدام اخیر یک حرکت ناشایست گسترده‌‌تری را انجام داده‌اند که توهین به ساحت مقدس حضرت رسول الله (ص) است و این اقدام نشان می‌دهد که شعارهای آمریکایی‌ها درباره تکثر فرهنگی و حمایت از فرهنگ‌های مختلف چقدر مبتذل است.

لاریجانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها تحمل فرهنگ‌ها و آیین‌های دینی را ندارند و دست به توهین و تخریب فرهنگ های دینی می‌زنند که این یک صدمه بزرگ است و همه مسلمانان را غصه‌دار کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر خلاف حرف‌هایی که اوباما می‌زند و می گوید "من برای فرهنگ مسلمانان احترام قائلم" شاهدیم این شعارها چه دروغ پررنگی است.

وی گفت: اقتضا می‌کند که آمریکایی ها پاسخ جریحه‌دار کردن روحیات و فرهنگ اصیل اسلامی که در قلوب مسلمان است را با صدای بلند بشنوند و امیدواریم که این گوش شنوا در آنها وجود داشته باشد.
کد مطلب: 6745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *