۱
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
همزمان با آغاز به کار كميته گردشگري ستاد مركزي دكتر روحاني اعلام شد:

حمایت کارشناسان و فعالان صنعت گردشگری از روحانی

اولين نشست كميته گردشگري ستاد مركزي دكتر روحاني يكشنبه 9 ارديبهشت با حضور جمعی از اساتيد، پيشكسوتان و فعالان حوزه گردشگري برگزار شد.
حمایت کارشناسان و فعالان صنعت گردشگری از روحانی
اولين نشست كميته گردشگري ستاد مركزي دكتر روحاني يكشنبه 9 ارديبهشت با حضور جمعی از اساتيد، پيشكسوتان و فعالان حوزه گردشگري برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، آقايان پوينده ، انصاري ،اباذري ، رفيعي شاد ، سروي ، شالبافان ،آريام پور ،بيدگلي ،اشرف واقفي ،بنايي،خادم الرضا ،خليلي پناه ،زارعي ،توحيدي پور ،كاظمي ،ضرغاميان ،بيگي ،صانعي ،عليمحمدي ،ياسري ،صفري،رفتاري و ملكيان و خانم مطهر از چهره های سرشناسی بودند که در این نشست حضور داشتند.
در پايان نشست فعالان اين حوزه ضمن ايراد بيانيه ای، حمايت همه جانبه خود را از دكتر حسن روحاني در انتخابات پيش رو اعلام كردند .
متن این بیانیه بدین شرح است:
باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاب و میهن اثری تعیین کننده داشته باشند.
در فضای انتخاباتی امروز و این روزهای کشور بی شک شناخت دقیق از فعالیت ها، عملکردها و برنامه های کاندیدای محترم ریاست جمهوری و توجه آنها به ظرفیت ها و توسعه کشور بسیار مهم و مورد توجه می باشد.
صنعت گردشگری هم اکنون به عنوان متنوع ترین و جز۶ بزرگترین صنایع جهان می باشد که پیش بینی می شود تا دو دهه آتی به صنعت اول دنیا تبدیل شود.
بدون تردید یکی از مزیت های اصلی توسعه کشور عزیزمان ایران صنعت گردشگری است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن جایگزین صنعت نفت شود.
لذا باید این صنعت مهم و پاک در راس برنامه های دولت دوازدهم قرار گرفته و بیش از پیش در این خصوص برنامه ریزی شود که این حاصل نمی شود مگر اینکه تعاملات بین المللی با سایر کشورها در کانون برنامه های دولت قرار گیرد.
از این رو ما فعالان، کارشناسان و دست اندرکاران حوزه صنعت گردشگری کشور حمایت مجدد خود را از حضور دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام داشته و باور داریم که مجموعه سیاست ها، رویه ها و اقدامات ایشان و مجموعه دولت یازدهم در راستای تقویت ارتباطات بین المللی با سایر کشور ها، ارتقا۶ زیر ساخت های گردشگری و افزایش تبادلات گردشگری بوده است.
در راستای ادامه روند رو به رشد صنعت گردشگری کشور که در راس برنامه های ایشان قرار داشته و در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی تمدن و چهره زیبای ایران و ایرانی در انتخابات مهم 29 اردیبهشت ریاست جمهوری شرکت نموده و به جناب دکتر حسن روحانی رای خواهیم داد.

کد مطلب: 69205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *