۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶

ایمن الظواهری: آمریکا حامی بشار اسد است

مقامات اطلاعاتی آمریکا هنوز نتوانسته‌اند جای ایمن ظواهری را مشخص کنند، ولی بر این باورند این فایل صوتی از منطقه‌ای بین پاکستان و افغانستان فرستاده شده است. گفته می‌شود، ایمن الظواهری پس از کشته شدن بن لادن در سال ۲۰۱۱، رهبری این گروه تروریستی را بر عهده گرفته است.
یکی از رهبران القاعده با فرستادن فایلی صوتی اعلام کرده است که آمریکا در سوریه از بشار اسد حمایت می‌کند و بر مسلمانان فرض است، با جهاد خود علیه بشار اسد، حکومت سکولار وی را سرنگون کرده و حکومتی اسلامی در این کشور برقرار کنند.

به گزارش «تابناک»، بر پایه این فایل صوتی که در روز ۱۱ سپتامبر انتشار یافته، وی خواستار حمایت همه مسلمانان از شورشیان سوریه شده است.

بنا بر این گزارش، گفته می‌شود، ایمن الظواهری پس از کشته شدن بن لادن در سال ۲۰۱۱ رهبری این گروه تروریستی را بر عهده گرفته است.

وی همچنین در این فایل صوتی ادعا کرده است که تشکیل دولتی اسلامی در سوریه، مسلمانان را بیش از پیش به دروازه‌های بیت‌المقدس نزدیک می‌کند و آمریکا برای اینکه اسرائیل را نجات دهد، همواره به دنبال نجات بشار اسد در سال‌های پیاپی بوده است.

مقامات اطلاعاتی آمریکا هنوز نتوانسته‌اند جای ایمن ظواهری را مشخص کنند، ولی بر این باورند، این فایل صوتی از منطقه‌ای بین پاکستان و افغانستان فرستاده شده است.

روز گذشته، پاپ بندیکت شانردهم در سفر خود به لبنان، فرستادن سلاح به سوریه را تقبیح و اعلام کرد که اگر به این کشور سلاح فرستاده نشود، در سوریه صلح برقرار خواهد شد.
کد مطلب: 7054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *