۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۸

انتقال کارمندان از تهران به وزارت کشور واگذار شد

وی تصریح کرد: البته همچنان نظارت، برنامه‌ریزی برای انتقال و کاهش جمعیت از مرکز کشور بر عهده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور است.
معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور گفت:‌ امور اجرایی طرح انتقال کارمندان از تهران به وزارت کشور واگذار شد.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه همچنان تصمیم‌گیری و نظارت در مورد انتقال کارمندان از تهران به شهرهای کوچک و مراکز استانها با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور است، گفت: اما امور اجرایی و پشتیبانی آن به وزارت کشور منتقل شد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور افزود:‌ براساس مصوبه اخیر دولت بحث مسائل اجرایی مربوط به امور انتقالی کارمندان، از معاونت توسعه مدیریت به وزارت کشور منتقل می‌شود، یعنی کل اختیارات عملیات اجرایی، انتقال و تسهیلاتی که برای کارمندان انتقالی در نظر گرفته شده، به وزارت کشور منتقل می‌شود.

وی تصریح کرد: البته همچنان نظارت، برنامه‌ریزی برای انتقال و کاهش جمعیت از مرکز کشور بر عهده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور است.

تاجی در مورد گفته برخی نمایندگان مبنی بر اینکه آقای عزیزی معاون توسعه مدیریت رئیس جمهور در محل کار خود حاضر نمی‌شود، گفت:‌ این گونه نیست که آن نماینده محترم عنوان می‌کند، و اتفاقا اخیرا جلسه‌ای در مورد طرح‌ها و لوایح نظام اداری بین معاونت توسعه مدیریت و کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی بررسی این طرح‌ها و لوایح با حضور آقای عزیزی برگزار شد.

وی افزود:‌ آقای عزیزی به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مرتب در محل کار خود حاضر می‌شود و روز گذشته نیز تا دیر وقت در محل کار حاضر بوده است.
کد مطلب: 7055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *