۰
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۳
فرماندار جدید بندرعباس تشریح کرد

جزئیاتی جدید از کشف خط لوله ۱۰ کیلومتری قاچاق سوخت

فرماندار بندرعباس اخبار و جزئیاتی جدید از کشف خط لوله قاچاق سوخت که طی روزهای گذشته در ساحل بندرعباس کشف و گفته می‌شود که بیش از ۱۰ کیلومتر طول دارد، اعلام کرد.
 احمد مرادی عصر یکشنبه در نشستی در رابطه مقابله با قاچاق سوخت و ارز با اشاره به کشف و انهدام لوله‌های انتقال سوخت و مخازن سوخت قاچاق در ساحل روستای گچین این شهر، اظهار داشت: با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه گچین شدیم.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با لوله‌گذاری در شش محور به طول ۱۰ کیلومتر در نوار ساحلی سوخت قاچاق را از طریق لوله‌های P.V.C به دریا منتقل و از طریق لنج سوخت را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند.

مرادی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از برنامه‌های گسترده دولت و عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.

فرماندار جدید بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابراز داشت: در استان هرمزگان هماهنگی و هم‌پوشانی قابل توجهی در بین دستگاه‌های مرتبط با مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد که این امر سبب شده است، کشفیات خوبی را در استان داشته باشیم.

مرادی تاکید کرد: با ایجاد نظارت و هماهنگی هر چه بیشتر قصد داریم در شهرستان در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگیریم.

یادآور می‌شود منطقه ساحل غربی شهر بندرعباس و شمال شهرستان بندر خمیر که با شهرستان بندرعباس هم‌مرز است، به عنوان مناطقی شناخته می‌شود، در بعد مقابله با قاچاق مورد توجه و تمرکز نیروهای مربوطه است.

پلیس هرمزگان طی ماه‌های گذشته در قالب طرح محرم اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری اقلام مورد استفاده قاچاق سوخت از منطقه گچین بندرعباس کرد.
کد مطلب: 7177
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *