۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۶
استاندار تهران خبر داد:

امضای تفاهمنامه صدا و سیمای شهرستان‌های استان تهران

استاندار تهران از امضای تفاهمنامه راه‌اندازی مرکز صدا و سیمای مستقل شهرستان‌های استان تهران در استانداری خبر داد.
مرتضی تمدن که بعداز ظهر امروز برای افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری ورامین به این شهرستان سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های جنوب شرق استان تهران، راه‌اندازی مرکز صدا و سیمای مستقل شهرستان‌های استان تهران در ورامین است که تفاهمنامه آن در استانداری تهران به امضا رسیده است.

استاندار تهران گفت: نیاز وجود صدا و سیمای مستقل برای شهرستان‌های استان تهران دیده می‌شد و راه‌اندازی این مرکز از مصوبات سفر رئیس جمهوری بود.

راه‌اندازی مرکز صدا و سیمای مستقل شهرستان‌های استان تهران از جمله در خواست‌های موکد مردم این شهرستان‌ها و ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران بود و نیز درخواست مسئولان شهرستان ورامین از رئیس جمهوری در سفر به ورامین بود که مقرر شد این مرکز در شهرستان ورامین راه‌اندازی شود و تنها شهرستان‌های استان تهران را پوشش دهد.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در خطبه‌های نماز جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ با تأکید بر محرومیت فراوان استان تهران از بهره رسانه ملی، خواستار راه‌اندازی شبکه شهرستان‌های این استان در شهرستان ورامین برای برطرف شدن این محرومیت‌زدایی شد.
کد مطلب: 7430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *