۰
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۰

فرماندار جديد قم معرفي شد

در مراسمي با حضور استاندار قم و جمعي از مسئولان، فرماندار جديد قم معرفي شد.
 كرم‌رضا پيريايي در اين مراسم كه در سالن اجتماعات فرمانداري قم برگزار شد، طي سخناني با تبريك دهه كرامت، اظهار كرد: مناسبت‌هاي اعتقادي در نظام مقدس جمهوري اسلامي از جمله دهه كرامت، فرصت مناسبي براي بهره‌مندي معنوي و خودسازي است.

وي با قدرداني از زحمات آقاي حقيقي‌مقدم در سمت فرمانداري قم، به سوابق و توانمندي‌هاي وي در عرصه‌هاي مختلف اشاره و تصريح كرد: در سمت جديدي در استانداري قم از وجود وي استفاده خواهيم كرد.

استاندار قم همچنين ضمن معرفي فرماندار جديد قم، از آقاي زارعي‌ كوشا به عنوان يكي از موفق‌ترين فرمانداران استان همدان نام برد و ابراز اميدواري كرد كه با توجه به توان بالاي مديريتي و ويژگي‌هاي بارز اخلاقي- ارزشي، وي در مسئوليت جديد نيز منشاء خدمات موثر و ماندگار باشد.

پيريايي با اشاره به اهميت و جايگاه سازماني فرمانداري قم، گفت: از گذشته تاكنون كارهاي بزرگي در فرمانداري قم صورت گرفته است.

وي با بيان اين كه فرمانداري قم در كنار استانداري، نقش مهمي را در جهت پيشبرد سياست‌هاي اجرايي دولت ايفا مي‌كند، افزود: بايد تلاش شود تا با تفكيك دقيق وظايف صف از ستاد، اين نقش به صورت پررنگ و محوري حفظ شود.

استاندار قم سركشي به بخش‌ها و مناطق مختلف شهري و روستايي استان با هدف احصاء نيازها و مشكلات مردم در قالب برنامه‌هاي عصر كاري را از مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش روي مديريت استان برشمرد و خاطرنشان كرد: فرماندار جديد بايد با قوت و انگيزه مضاعف، پيگير اجرايي شدن طرح‌ها و برنامه‌ها و عملياتي كردن مجموعه مصوبات سفرهاي رسمي دولت و مقام معظم رهبري در قم، باشد.

پيريايي با اشاره به اين كه به ياري پروردگار، سطح بالايي از تفاهم و همدلي در استان را شاهد هستيم، گفت: مديران دستگاه‌ها بايد از اين فضاي همدلي و تعامل در جهت خدمت بهتر به مردم و شتاب دادن به روند توسعه و پيشرفت استان و شهرستان استفاده كنند.

استاندار قم در پايان اين مراسم ضمن اعطاي حكم اسماعيل زارعي كوشا به عنوان فرماندار جديد قم، از تلاش‌ها و زحمات عبدالسعيد حقيقي مقدم در طول تصدي مسوليت فرمانداري قم قدرداني كرد.
کد مطلب: 7605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *