۰
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

دستورات نوبخت در دیدار نمایندگان پلاسکو

جمعی از نمایندگان شورای متحد پلاسکو با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت دیدار کردند.
دستورات نوبخت در دیدار نمایندگان پلاسکو
جمعی از نمایندگان شورای متحد پلاسکو با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت دیدار کردند.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، نمایندگان شورای متحد پلاسکو در این جلسه صمیمانه مسایل مربوط به ساختمان پلاسکو در فاصله نزدیک به یک سال از فرو ریختن آن را مطرح کردند که در خصوص راهکارهای حل مشکلات بیشمار کسبه آسیب دیده پلاسکو با توجه به مصوبات دولت که هنوز اجرا نشده است این نتایج حاصل :
۱_ در مورد استمهال بدهیهای کسبه پلاسکو دستور داده شد که با توجه به مصوبه پرداخت ۵۰٪ از بهره دوسال استمهال توسط سازمان برنامه و بودجه سریعا نامه ای به ریاست بانک مرکزی نوشته و خواستار اجرائی شدن سریع استمهال بدهیهای کسبه پلاسکو شوند.
۲_ در مورد وام ۳۰۰ میلیونی که با بهره ۱۸٪ تصویب شده و باکارمزد آن به حدود ۲۲٪ میرسد و سود تولید پوشاک توان پرداخت چنین بهره ای به کسبه پلاسکو نمیدهد ، دستور داده شدسریعا مشخص شود که پرداخت ۹٪ از بهره وام مذکور برای ۶۰۰ پلاسکوئی جمعا ه مقدار بودجه نیاز دارد ، تا مصوب و اجرا شود.
۳_ در مورد تمامی انواع مالیاتهای بخشوده شده کسبه پلاسکو تا آخر سال ۹۴ که هنوز عملیاتی نشده و اداره دارائی مفاصا حساب صادر نمیکند، آقای نوبخت دستور تماس با مدیر کل دارائی و اجرائی شدن آن را داد و تاکید کرد که درسال ۹۵ که چنین فاجعه ای پیش آمده کسبه پلاسکو مشمول مالیاتی برای سال ۹۵ نیستند.
۴_ در مورد پرداخت وام حتی به کسانی که بدهی بانکی یا حتی چک برگشتی داشته باشند ، تاکید کرد که طبق مصوبه این موارد مانعی برای پرداخت وام نیستند و وام بایستی پرداخت شود.
۵_ در مورد تقاضای همکاری شهرداری و میراث فرهنگی و سایر سازمانها با بنیاد در جهت ساخت هرچه سریعتر پلاسکو دستور لازم در جهت هماهنگی و تشکیل کارگروه دولت در این مورد داده شد.
در خاتمه جلسه دکتر نوبخت از معاون خود خواست تا حصول نتیجه یکایک موارد فوق با اعضای شورای متحد پلاسکو هماهنگی لازم را داشته باشند.
 
کد مطلب: 76655
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *