۰
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۵
قلعه‌نویی:

نظر هواداران مهم است اما کار خودم را می‌کنم

سرمربی استقلال در واکنش به تشویق فرهاد مجیدی گفت: نظر هواداران مهم است اما من کار خودم را انجام می‌دهم.
 امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: باید به یاوری تبریک بگویم. او با بازیکنان بی ادعا یک تیم تاکتیکی را روانه لیگ برتر کرده است. نیمه اول خوب بودیم و نظم و ساختار دفاعی مان عالی بود اما باید در ساختار حمله بهتر شویم. نیمه دوم طبق آماری که به من داده اند، بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود: بازیکنان حریف خوب دویدند. هافبک های فجر هافبک های ما را مهار کردند اما با وجود اینکه بهترین خط حمله بودند ایجاد موقعیت نکردند چون نظم خط دفاعی مان عالی بود. باید سرعت تیم استقلال بهتر شود. هنوز خوب موقعیت خلق نمی کنیم و مهاجمان خوب تغذیه نمی شوند.

قلعه نویی در مورد وضعیت نکونام گفت: خوشبختانه جواد نکونام در حال بازگشت به روزهای اوج است. اگر بازی های بعدی این چند مشکل را برطرف کنیم نمایش روان تری خواهیم داشت. یک امتیاز برای آنها بهتر بود.

قلعه نویی در خصوص آرایش خط حمله استقلال در بازی امروز و اینکه چرا استقلال با یک مهاجم و سه هافبک دفاعی بازی کرد، گفت: توزی از ابتدا جلو بود و در بازی با راه آهن هم جلو بود. خواهش می کنم بازی ها را ببینید و بعد اظهار نظر کنید. در بازی با راه آهن آرش و توزی مهاجم بودند. ما با یک مهاجم بازی نمی کردیم و اشتباه نکنید. سیستم ما ۴-۴-۲ لوزی بود. با یک هافبک دفاعی بازی کردیم. شاید هم شما از سیستم ما بیشتر اطلاع دارید!

وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال گفت: این نظر مردم است و نمی توانیم بگوییم چرا فلانی را تشویق می کنید. بنده تا روزی که هستم همان کاری که باید انجام دهم، می کنم. نظر مردم محترم است اما کار خودم را می کنم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا از عمران زاده در خط حمله استفاده کرد، اظهار داشت: در بازی با پرسپولیس هم این تصمیم را گرفته بودم اما وقتی حنیف به خط حمله آمد ارسال از کناره ها کمتر شد و فقط هدفمان استفاده از توپ های بلند بود که این اتفاق هم نیفتاد.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال با وجود هزینه میلیاردی نمی تواند مثل فجر نتیجه بگیرد، گفت: بگذارید پولی به ما بدهند بعد در مورد آن حرف بزنید. هوادار و مردم حق دارند صحبت کنند. نمی توانیم بگوییم چرا این حرف را می زنید اما ما هنوز پولی نگرفتیم. یک بازی عقب افتاده داریم و اگر ببریم به بالای جدول می رسیم.

وی اضافه کرد: ما برای قهرمانی آمده ایم. یکسری مسائل فقط هدف را بهم می زند و خودزنی می کنیم. هاشم بیک زاده بهترین بازیکن سمت چپ ایران است ولی این قدر او را زدند که شرایط این طوری شده است. مطمئن باشید تیم ما اول می شود اما هواداران ما را عقب می اندازند و تا لحظه ای که هستم آنچه خودم بخواهم را انجام می دهم اما به حرف مردم هم گوش می دهم.

وی تصریح کرد: جباری به تمرینات بازگردد، مشکل ما در خط هافبک کمتر می شود. ما برای قهرمانی کار می کنیم.

قلعه نویی در خصوص اینکه بازیکنان فجر مقابل استقلال استرس نداشتند، اما بازیکنان استقلال استرس داشتند و چرا از روانشناس استفاده نمی کند، گفت: زمانی که تیم ملی بودم دکتر منتظری را برای روانشناسی آوریم اما در برنامه های رادیویی ایراد گرفتند. استقلال استرس ندارد. پخش مستقیم انگیزه حریفان را بیشتر می کند.

وی گفت: کمی دغدغه داریم. باید به این بازیکنان پول بدهند. کار به جایی رسیده که برخی از بازیکنان از فتح الله زاده پول دستی می گیرند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که دو مهاجم روی نیمکت داشتید اما از عمران زاده در این خط استفاده کردید گفت: در کنفرانس همه چیزهای عجیب و غریب می پرسند. همه بازیکنان ما خوب هستند. ما گفتیم با دو مهاجم بازی می کردیم و دوستان الان گفتند با سه هافبک دفاعی بازی کردیم. خدا را شکر همه چیز روشن شد.

قلعه نویی اضافه کرد: در دقایق آخر از سمت راست ارسال های خوبی داشتیم و گفتیم یک بلند زن بیاوریم اما منوچهری که بازیکن خوبی است هنوز به محیط پذیری اضافه نشده و میداودی در حال آماده شدن است و سایر بازیکنان هم خوب هستند اما در آن قسمت بازی تصمیم گرفتم از حنیف استفاده کنیم. کاری که در بازی با پرسپولیس هم انجام دادم.

وی گفت: ایراد کار این بود که بعد از حضور عمران زاده در خط حمله دیگر ارسال بلند نداشتیم. با این حال می توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. هافبک های ما به خوبی مهاجمان را تغذیه نمی کنند که این موضوع با آمدن جباری حل می شود.
کد مطلب: 7784
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *