۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۰

بحران در بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

شاخص سهام در بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی معاملات روز گذشته (سه‌شنبه) به شدت کاهش یافت.

به نقل از ایسنا ،بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس روزگذشته (سه‌شنبه) را با سقوط شاخص‌ها و کاهش میزان معاملات سپری کردند.

در معاملات روز گذشته (سه‌شنبه) در بازار مالی قطر بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۱۴ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بورس دوحه به ۸۲۴۹ واحد رسید.

هم چنین بیش از ۱۰۸ میلیون و ۵۴ هزار سهم به ارزش ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دینار در بازار مالی کویت داد و ستد شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۱.۷۴ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی کویت به ۵۷۹۰.۹۴ واحد رسید.

طی معاملات روز گذشته (سه‌شنبه) در بازار مالی مسقط بیش از ۹۸۷ هزار و ۹۰۰ سهم به ارزش یک میلیون و ۳۲۰ هزار ریال معامله شد که شاخص سهام در بورس مسقط بیش از ۱۸ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی مسقط به ۵۴۱۸ واحد رسید.

هم چنین بیش از ۵۴۸ هزار و ۸۵۰ سهم به ارزش ۱۸۳ هزار و ۲۵۶ دینار در بازار مالی بحرین داد و ستد شد که شاخص سهام در این بازار مالی بیش از ۱.۱۴ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی منامه به ۱۱۰۸.۰۵ واحد رسید.
کد مطلب: 779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *