۰
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۳
عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با "مردم‌سالاری آنلاین":

اگر احمدی‌نژاد ریگی به کفش ندارد به مناظره با دبیرکل حزب مردم‌سالاری تن در دهد

حجت‌الاسلام حسین قیومی تاکید کرد: اگر احمدی‌نژاد ریگی به کفش ندارد برای اثبات این که فتنه ‌گر نیست و پاکدست‌ترین دولت‌ها را داشته است به مناظره با دبیرکل حزب مردم‌سالاری تن در دهد.
اگر احمدی‌نژاد ریگی به کفش ندارد به مناظره با دبیرکل حزب مردم‌سالاری تن در دهد
حجت‌الاسلام حسین قیومی تاکید کرد: اگر احمدی‌نژاد ریگی به کفش ندارد برای اثبات این که فتنه ‌گر نیست و پاکدست‌ترین دولت‌ها را داشته است  به مناظره با دبیرکل حزب مردم‌سالاری تن در دهد.
عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با "مردم‌سالاری آنلاین" گفت: این جریان به گونه‌ای در فضای مجازی حرکت می‌کنند که گویا دکتر کواکبیان مدافع آقایان‌ لاریجانی‌ها هستند در صورتی که همگان مواضع دبیرکل حزب مردم‌سالاری را می‌دانند ایشان صرفا خواستند از حیثیت مجلس دفاع نمایند و کاملا مشخص است بسیاری از وزرای ایشان همچون وزرای خارجه، آموزش و پرورش و حتی شخص ایشان قبل از ریاست‌جمهوری با آقای دکتر کواکبیان مناظره داشته‌اند. حال اگر آقای بقایی می‌گوید باید با سرایدار ساختمان جنت‌آباد ‌به مناظره نشست احتمالا خودش می‌داند که صداقت، پاکدستی و سلامت روانی و اخلاقی و یا حتی‌ معلومات آقای شفیعی بر سایر مسوولان این ساختمان شرافت و برتری دارد.
 
کد مطلب: 78290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *