۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۴

افتتاح ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که سال آینده (97) شاهد بهره‌برداری از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز باشیم.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که سال آینده (97) شاهد بهره‌برداری از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز باشیم.
به گزارش ایسنا، «اسماعیل تبادار» شنبه 18 آذرماه در بازدید از فرودگاه شهید دستغیب شیراز گفت: امیدواریم با تلاش و همت جمعی پیمانکاران، مشاوران و دست اندرکاران این پروژه، سال 97 شاهد بهره‌برداری از سالن پروازهای خارجی این فرودگاه باشیم.
تبادار، با تأکید بر اهمیت پروژه‌های حمل و نقلی و نقش آن در توسعه استان، افزود: با توجه به توانمندی پیمانکار و مشاوران این پروژه هم‌چنین قول همکاری و مساعدت شرکت فرودگاه‌ها در تأمین اعتبارات لازم، امیدواریم این پروژه سال آینده افتتاح شود.
وی هم‌چنین از بازدیدهای معاونت عمرانی استانداری در فواصل 15 روزه از این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: زمینه‌های لازم برای همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع عملکرد این پروژه ایجاد خواهد شد.
استاندار فارس با تأکید بر اهمیت سه مقوله حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی در توسعه صنعت گردشگری استان فارس، یادآور شد: تکمیل ترمینال بین‌المللی فرودگاه شهید دستغیب شیراز نقش موثری در بهبود کیفیت پروازهای مستقیم بین‌المللی در این فرودگاه و به تبع آن توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگران به استان فارس خواهد داشت.
کد مطلب: 78359
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *