۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
آليا:

براساس معيارهاي رهبري وارد انتخابات مي‌شويم

يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت كه اين جبهه تا كنون وارد مباحث انتخابات رياست جمهوري نشده و بحث‌هاي صورت گرفته در اين رابطه عمدتا گفتماني بوده است.
فاطمه آليا با اشاره به تدوين و تصويب اساسنامه جبهه پايداري،‌انتخاب اعضاي شوراي مركزي و ديدارهاي اين جبهه با برخي از شخصيت‌هاي سياسي و مذهبي اظهار كرد: با نزديك‌تر شدن به زمان انتخابات اول روي معيارها و بعد روي ويژگي‌ها و برنامه‌هاي مورد نياز كشور در يك مقطع حساس هم‌انديشي خواهيم كرد و در مرحله پاياني به بررسي و ارزيابي مصاديقي مي‌پردازيم كه با معيارها و برنامه‌هاي مورد نظر جبهه انطباق داشته باشند.

وي با اشاره به اخبار منتشره در خصوص اختلاف‌ها در جبهه پايداري خاطرنشان كرد: اخيرا پروژه‌اي پيچيده عليه جبهه‌ پايداري تعريف شده كه به نظر مي‌رسد عواملي از حزب ائتلاف ملي بعضا اصلاح‌طلبان و بعضا احزاب فرصت‌طلب و نان به نرخ روز خور جايگاه جبهه پايداري را در تضاد با حركت‌هاي ابهام‌آلود خود و در نهايت اهداف قدرت‌طلبانه‌اش مي‌بينند لذا متوسل به پروژه نخ‌نماي اختلاف بينداز و حكومت كن شده‌اند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: يكي از چند دليل توسل به اين پروژه شناخت آگاهانه مردم از مواضع جبهه پايداري و استقبال آنها از نامزدهاي اين جبهه در تهران و شهرستان‌ها در جريان انتخابات دوره نهم بوده است و گرنه اتفاق خاصي نيفتاده الا اينكه حضرات در تحليل‌هاي شتابزده و عجولانه گرفتار ضعف تحليل و فقدان هدف‌گيري صحيح شده‌اند.

آليا ادامه داد: انسجام تشكيلات مردمي جبهه پايداري و تدوين اساسنامه مبتني بر راهبردهاي اتخاذ شده توسط مقام معظم رهبري از يك سو و بركت برخورداري از رهنمودهاي چند تن از علماي ولايت‌مدار تحت عنوان شوراي فقها و به تبع مقبوليت‌ مردمي جبهه پايداري ،‌اشخاص و جريان‌هايي كه پايگاه مردمي ندارند را به دغدغه و نگراني انداخته است.

وي با بيان اينكه برخي گرايشات انحرافي مواضع هتاكانه و غيرمنصفانه‌اي را در خصوص آيت‌الله مصباح يار ديرين رهبري منتشر كرده‌اند گفت:‌ همچنين گمانه‌زني‌هاي بي‌اساسي در خصوص مصاديق نامزدهاي رياست جمهوري به جبهه پايداري منصوب مي‌شود و عده‌اي در اين راستا پروژه انشقاق را پيگيري مي‌كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس مسائل منتشره در خصوص اختلافات در جبهه پايداري را شايعه‌سازي دشمنانه و منافقانه توصيف كرد و گفت:‌به لطف خدا هيچ اختلاف و انشقاقي در مجموعه جبهه پايداري نيست چرا كه اساسا اين جبهه به مثابه برخي احزاب موجود نيست كه فرمان از بالا به پايين و اطاعت از پايين به بالا باشد بلكه به بركت وجود فقها و علما مجموعه مهذبي رقم خورده و جبهه پايداري نمونه‌اي از تشكيلات تحزب عجين با تهذب است و انشاءالله با ساز و كاري كه دارد معنويت و انسجام خود را با شعار هميشگي‌اش ادامه خواهد داد و شيوه گفتماني خود را همچون گذشته پيگيري مي‌كند.

اين عضو جبهه پايداري تاكيد كرد كه اين جبهه در مقطع انتخابات رياست جمهوري نيز براساس معيارهاي مورد نظر مقام معظم رهبري حضور فعال‌تري در عرصه خواهد داشت.
کد مطلب: 7853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *