۰
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰

کاهش رومینگ همراه‌اول در 80 اپراتور

تعرفه رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در 80 اپراتور فعال در 58 کشور از امروز (چهارشنبه) کاهش یافت.
تعرفه رومینگ بین الملل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در 80 اپراتور فعال در 58 کشور از امروز (چهارشنبه) کاهش یافت.
به گزارش ایرنا، در کمپین زمستان رومینگ همراه اول که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل این اپراتور ارائه شده، مکالمه دریافتی، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.
سرویس رومینگ اینترنت همراه نسل 4(LTE)، در 18کشور از جمله اتریش، انگلستان، ایتالیا، چک، سوییس، مجارستان، یونان، نیوزلند، آفریقای جنوبی، رومانی، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، سنگاپور، کره جنوبی و هنگ کنگ راه اندازی شده است.
تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری همراه اول به ٩4 اپراتور و تعداد اپراتورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ به 81 اپراتور افزایش یافت.
رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق 271 اپراتور در 112 کشور قابل استفاده است.
مشترکان همراه اول می توانند از طریق کد #1* از صورتحساب سیم کارت های دائمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورتحساب خود(حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی (بستانکاری)، سقف اعتبار سیم کارت خود را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، بویژه در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، جلوگیری کنند.
همراه اولی ها می توانند برای دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره 8070 پیامک کنند.
اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران با بیش از 89 میلیون سیمکارت واگذار شده در 1245 شهر (100درصد شهرها) و 43 هزار روستا (86.9 درصد روستاها) و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور، 96.5 درصد پوشش جمعیتی کشور را زیرپوشش دارد. 
ضریب نفوذ اپراتور اول 84.2 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است. همراه اول، علاوه بر اینکه پیشتاز عرضه سیمکارت در کشور بوده است با نوسازی مداوم شبکه خود، به روزترین تجهیزات شبکه تلفن همراه کشور را نیز دارد.
همراه اول مجوز ارتقای پروانه ارایه خدمات تلفن همراه به نسل3 و بالاتر را در سال 1393 دریافت کرد و اکنون با گذشت کمتر از سه سال، 1042 شهر و 970 روستا به شبکه نسل 3 پیوسته اند و 710 شهر زیر پوشش شبکه نسل 4 و 4.5 همراه اول قرار دارند.
اپراتور اول در چهار سال گذشته، در ارزیابی رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) که بر اساس استاندارد «یی.اف.کیو.ام» (EFQM) صورت می گیرد، رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.
کد مطلب: 79722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *