۰
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۶

توافق ترکیه و اسرائیل برای تجزیه دول عرب

سران کنونی ترکیه از سالها پیش با رژیم صهیونیستی به صورت محرمانه برای تجزیه کشورهای عربی به صورت سری توافق کرده‌اند.
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ پایگاه اینترنتی خبری المنار فلسطین در این باره نوشت : منابع آگاه ترک گفتند سران کنونی ترکیه با سیاست دشمنی با ملتهای عربی و همراهی با نیروهای کینه توز و توطئه گر برای ریختن خون ملت سوریه در واقع به تعهد آنکارا به منظور اجرای طرح اسرائیلی - ترکیه ای عمل می کنند.
این منابع افزودند : اسرائیل و ترکیه سالها پیش درباره این طرح به صورت محرمانه توافق کرده اند و هدفش نیز تجزیه کشورهای عربی و تشکیل کشورهایی برای اقلیتهای هم پیمان با اسرائیل است که در بین کشورهای عربی یک کشور اقلیت محسوب می شود .
این منابع گفتند : با اجرای این طرح و تجزیه کشورهای عربی و تبدیل آنان به کشورهای اقلیت در واقع اسرائیل که خود در اقلیت قرار دارد با کشورهای کوچک اقلیتی احاط می شود در نتیجه اسرائیل از انزوا خارج می شود .
این منابع که از این موافقت نامه سری بین تل آویو و آنکارا اطلاع دارند گفتند داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با سازمان اطلاعات آمریکا رابطه دارد و روابط نزدیک داود اوغلو با سران صهیونیسم و اسرائیل باعث شده است که وی به همراه قطر برای اجرای طرح تجزیه کشورهای عربی اقدام کند و در این راه نیز از همه ابزارها و شیوه ها استفاده می شود و برخی نیروها و جنبشهای دینی نیز با حمایت آمریکا به دنبال اجرای طرح تجزیه در کشورهای عربی هستند.
پس از آنکه ترکیه ،‌قطر و عربستان با سد مستحکم سوریه روبرو شدند و آنها نتوانستند ملت و دولت این کشور را نابود کنند و برای آنکه طرح تشکیل کشورهای اقلیت نشین شکست نخورد یک ائتلاف بزرگ علیه سوریه و برای اجرای این طرح شکل گرفته است .
کد مطلب: 7995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *