۰
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۹
در پايان سال؛

متروي تهران به فرودگاه امام مي رسد

معاون عمراني استاندار تهران گفت: تمامي بسترها و زير ساخت‌هاي متروي تهران ـ فرودگاه امام خميني (ره) آماده شده و اين پروژه تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد.
 محمدرضا محمودي با بيان اينكه تا پايان دولت دهم ۵۱ طرح مهر ماندگار به بهره‌برداري خواهد رسيد، افزود: اين طرح‌ها شامل بيمارستان‌هاي فرسوده‌، خوابگاه‌هاي دانشجويي، سد، تصفيه خانه فاضلاب، بزرگراه پرديس به رودهن و همت است.

وي ادامه داد: يكي از پروژه‌هاي مهمي كه امسال در استان تهران عملياتي مي‌شود، بهره‌برداري از مترو تهران ـ فرودگاه امام است و با توجه به تخصيص اعتبارات و همچنين آماده شدن زير ساخت‌هاي آن، اين خط از مترو به بهره‌برداري مي‌رسد.

محمودي همچنين گفت: متروي تهران تا نيمه اول سال ۹۲ نيز به پرند كشيده خواهد شد.

متروي تهران تا پايان دولت دهم به پيشواي ورامين مي‌رسد

معاون عمراني استاندار تهران عنوان كرد: در بخش توسعه حمل و نقل عمومي پيش بيني مي‌كنيم تا پايان دولت دهم متروي تهران به پيشواي ورامين نيز برسد.

وي ادامه داد: زيرساخت‌هاي اين خط از مترو نيز در حال آماده سازي است و حدود ۱۵۰ ميليارد تومان از اعتبارات آن تحويل متروي تهران شده و ادامه عمليات اجرايي طرح با شركت مترو است.

كلنگ زني متروي تهران ـ پاكدشت در هفته آينده

به گفته محمودي هفته آينده نيز كلنگ‌زني متروي تهران به پاكدشت در دستور كار قرار دارد و هرچند كه اعتبارات آن در دولت لحاظ شده، اما با توجه به اينكه هزينه عمليات اين خط از مترو بالاست، اميد مي‌رود با تخصيص به موقع اعتبارات، اين خط از مترو نيز به بهره‌برداري برسد.
کد مطلب: 8254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *