۰
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۰

جهانبخش؛ تنها یک امضا تا کوچ به سری A

جدال شب گذشته آلکمار با آیندهوون یک مهمان بسیار سرشناس داشت که رسانه ها حضور او را در ورزشگاه آفاس به آینده ستاره ایرانی مربوط دانستند.
جدال شب گذشته آلکمار با آیندهوون یک مهمان بسیار سرشناس داشت که رسانه ها حضور او را در ورزشگاه آفاس به آینده ستاره ایرانی مربوط دانستند.
به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای هست موضوع علاقه شدید باشگاه مطرح ناپولی ایتالیا به ستاره ایرانی AZ نقل محافل فوتبالی و رسانه ای در هلند شده است تا جایی که چندی پیش سایت AD هلند از رد پیشنهاد 8 میلیون یورویی باشگاه ایتالیایی در اولین دور مذاکرات توسط سران باشگاه آلکمار خبر داد.
علیرضا جهانبخش بعد از درخشش فوق العاده در سومین فصل از حضور در جمع قرمزپوشان AZ در حال حاضر به عنوان بهترین بازیکن آلکمار و پدیده فوتبال هلند مدام نامش بر سر زبان ها است تا جایی که شب گذشته هم با درخشش این بازیکن آلکماری ها فاصله ای با ثبت پیروزی مقابل آیندهوون صدرنشین رقابت ها و مدعی اول قهرمانی نداشتند اما نمایش ناامیدکننده مدافعان این تیم در نیمه دوم تلاش های ستاره ایرانی و پاس گل های او را سوزاند گرچه رسانه ها بالاترین نمره را به جهانبخش دادند.
بنا به نوشته رسانه های هلندی از جمله فاکس اسپورت جدال شب گذشته یک مهمان ویژه در جایگاه ویژه آفاس استادیوم داشت که حضور او در روند مذاکرات میان این باشگاه هلندی و مشتری ایتالیایی ستاره ایرانی حائز اهمیت بود. کریستیانو جیونتلی مدیرفوتبالی باشگاه ناپولی و مرد تعیین کننده نقل و انتقالات باشگاه با حضور در شهر آلکمار ضمن تماشای دوباره توانایی های فنی جهانبخش بار دیگر مذاکرات برای خرید این بازیکن را با سران AZ آغاز کرد.
گفته می شود در جدیدترین بسته پیشنهادی ناپولی به طرف هلندی پرداخت مبلغ 12 میلیون یورو علاوه بر سه میلیون یورو پاداش در صورت درخشش جهانبخش در فصل آینده قرار گرفته است که تا حدودی نظر مثبت هلندی ها برای انتقال ستاره خود به ایتالیا را برآورده کرده گرچه هنوز بر سر جزئیات این توافق اختلافاتی وجود دارد.
با شرایط موجود می توان گفت کوچ علیرضا جهانبخش به سری A تنها یک امضا فاصله دارد چون سران ناپولی به شدت علاقه خود به وینگر ایرانی آلکمار را نشان داده و به عنوان جدی ترین مشتری در دو ماه گذشته مذاکرات مفصلی با سران باشگاه هلندی انجام دادند به خصوص که خبر می رسد کایخون ستاره اسپانیایی ناپولی و وینگر راست تیم در سال های گذشته نیز تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده و قصد بازگشت به کشورش را دارد تا جهانبخش به عنوان جدی ترین آلترناتیو این بازیکن قلمداد شود.
در صورت نهایی شدن این انتقال که بسیار محتمل به نظر می رسد علیرضا جهانبخش یک بار دیگر نام ایرانی ها در سری A را زنده خواهد کرد تا پس از سال ها دوباره توجه فوتبالدوستان ایرانی به این لیگ جلب شود، رقابت هایی که از بین بازیکنان ایرانی علی سامره و رحمان رضایی سابقه بازی در آن را دارند و تا چندی پیش نیز باشگاه لاتزیو به شدت در پی خرید سردار آزمون و انتقال او به جمع عقاب های شهر رم بود.
کد مطلب: 84462
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *