۰
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۳

استقلال در آستانه محرومیت

حواشی دیدار استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی می‌تواند سند محرومیت هواداران این تیم را امضا کند.
 حواشی دیدار استقلال تهران و خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی می‌تواند سند محرومیت هواداران این تیم را امضا کند.
دیدار استقلال تهران و خونه به خونه بابل علاوه بر حواشی داوری که با اعتراض تیم مازندارانی همراه شده بود، در پایان بازی نیز جنجال‌ساز شد. جنجالی که از روی سکوهای تماشاچیان کلید خورد.
حضور هواداران استقلال در زمین مسابقه هنگام جشن قهرمانی این تیم از یک‌سو و پرتاب اشیایی به سمت جایگاه استقلالی‌ها و خبرنگاران از طرف هواداران باشگاه خونه به خونه از سوی دیگر باعث شد تا پس از بازی صحنه‌هایی زشت در ورزشگاه رقم بخورد.
زشت بودن صحنه‌ها و برهم ریختن جشن قهرمانی استقلالی‌ها از سوی هواداران خودی و پرتاب اشیا به سمت هواداران حریف از سوی تماشاگران خونه به خونه می‌تواند عوامل کافی برای برخورد جدی کمیته انضباطی باشد.
براساس آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال مصوب سال 1396 و براساس ماده 86 این آئین‌نامه، با توجه به اینکه بیش از 20 هوادار استقلال وارد زمین شده بودند این تیم حداقل 200 میلیون ریال جریمه نقدی خواهد شد و به برگزاری یک دیدار بدون حضور هوادار یا در زمین بیطرف محکوم خواهد شد. البته به نظر می‌رسد از آنجا که استقلال در تمام ایران هوادار دارد زمین بیطرف برای این تیم بی معنی است و می‌توان منتظر بازی بدون تماشاگر برای تیم وینفرد شفر بود.
در سمت دیگر تیم خونه به خونه بابل هم طبق ماده 86 آئین نامه کمیته انضباطی به دلیل پرتاب اشیایی به سمت هواداران استقلال و زمین مسابقه و همچنین جایگاه خبرنگاران 200 میلیون ریال جریمه نقدی خواهد شد. همچنین از آنجا که یکی از هواداران استقلال بدنبال پرتاب شی از سمت هواداران خونه به خونه بینایی‌اش را از دست داده است، ماده 56 این حرکات را با 300 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه بازی بدون تماشاگر یا خارج از خانه محکوم کرده است.
براین اساس اگر کمیته انضباطی حرکات هواداران استقلال را شایسته تخفیف نداند این تیم فصل جدید لیگ برتر را بدون هوادار آغاز خواهد کرد.
کد مطلب: 86084
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *