۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

ممانعت عوامل خودسر از اجرای ناشنوایان

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه و مصلی هیچ دخالتی در جلوگیری از اجرای ناشنوایان نداشتند و عوامل خودسر مانع اجرای آنها شدند.
معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه و مصلی هیچ دخالتی در جلوگیری از اجرای ناشنوایان نداشتند و عوامل خودسر مانع اجرای آنها شدند.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار معارف ایرنا از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طی روزهای گذشته، ویدئویی در فضای مجازی با عنوان «جلوگیری از اجرای ناشنوایان در نمایشگاه قرآن به خاطر شباهت به حرکات موزون» منتشر شد که سوژه بسیاری از رسانه ها نیز قرار گرفت.
حجت الاسلام سید حمید حسینی اظهار داشت: بررسی های صورت گرفته در این باره پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، نشان داد، برای جلوگیری از اجرای ناشنوایان هیچ یک از مسئولان اجرایی نمایشگاه و مسئولان مصلای امام خمینی(ره) دخالتی نداشتند.
وی افزود: نمایشگاه قرآن در اجرا و ممانعت از آن، هیچ مسئولیتی را بر عهده نداشته بلکه این گروه از سوی وزارت آموزش و پرورش دعوت شده و برنامه هایی را در مصلای امام خمینی(ره) اجرا کردند، گویا در آخرین نوبت، برخی افراد به صورت خودسر نسبت به اجرای آنها انتقاد داشته و ممانعت ایجاد کردند هرچند درصددیم تا این افراد شناسایی شوند.
سخنگوی نمایشگاه قرآن اضافه کرد: ابتدا تصور شد که این کار توسط برخی از غرفه داران انجام شده اما بررسی ها و گفت وگو با شاهدان نشان داد که این کار از سوی غرفه داران نبوده است.
وی افزود: روز گذشته با مسئولان وزارت آموزش و پرورش تماس گرفته و درخواست کردیم تا از عزیزان ناشنوا، دلجویی شود تا خدای ناکرده احساس نکنند که زحمات آنها از سوی نمایشگاه مورد بی مهری قرار گرفته است.
حسینی اضافه کرد: غرفه ها در طول برگزاری نمایشگاه برنامه هایی را به تناسب فعالیت های خود اجرا می کنند که تنها هماهنگی مختصری با کمیته اجرایی دارند که ما در جزئیات اجرای آنها بی اطلاع هستیم.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با شعار «قرآن، چلچراغ هدایت» از 30 اردیبهشت آغاز به کار کرد و تا 14 خرداد ماه برابر با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (شب بیستم ماه مبارک رمضان) از ساعت 17 تا 24 در محل مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان است.ممانعت
کد مطلب: 87696
برچسب ها: ناشنوا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *