۰
سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

بازتاب شکست تیم ایران در رسانه های اسپانیا

رسانه‌های اسپانیایی به عملکرد ضعیف ایران در دیدار برابر ترکیه اشاره کردند و معتقد بودند اگر این تیم می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نتیجه خوبی کسب کند باید بهتر از این در میادین ظاهر شود.
رسانه‌های اسپانیایی به عملکرد ضعیف ایران در دیدار برابر ترکیه اشاره کردند و معتقد بودند اگر این تیم می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نتیجه خوبی کسب کند باید بهتر از این در میادین ظاهر شود.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دیشب (دوشنبه) در دومین دیدار دوستانه‌اش در راستای آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ترکیه قرار گرفت و ۲ بر یک مغلوب شد. این شکست در رسانه‌های ‌اسپانیایی بازتاب داشت.
سایت آس به ضعیف بودن نمایش ایران اشاره کرد و نوشت: شاگردان کارلوس کی‌روش اگر می‌خواهند دیگر رقیبان خود در جام جهانی یعنی ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش را بترسانند باید نمایش بهتری داشته باشند.
ترکیه ضعیف که در جام جهانی حضور ندارد، برتر از ایران بود. تیم‌ ‌ملی ایران تنها از طریق ضربات آزاد توانست دروازه‌ حریف را تهدید کند. تک گل ایران به لطف ضربه پنالتی‌ اشکان دژاگه به ثمر رسید. چنگیز توسون، مرد اول این بازی بود. مهاجم اورتون در ‌دقیقه ۶ با پاس توپال دروازه‌ ایران را باز کرد و در شروع نیمه دوم توانست دبل کند.
کارلوس کی‌روش از دو سیستم ۳ـ۳ـ۴ و ۲ـ۴ـ۴ در این بازی بهره برد. احسان حاج صفی  و علیرضا جهانبخش توانستند دو بار دروازه‌ ترکیه را تهدید کنند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد. در خط دفاعی عملکرد رامین رضاییان برجسته بود اما سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد، دو ستاره ایران نمایش ناامید کننده‌ای داشتند.
تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان اکنون یک بازی برای آماده سازی پیش رو دارد و باید در هشتم ژوئن به مصاف لتونی برود. باید دید شاگردان کی‌روش بهتر عمل می‌کنند یا نه.
سایت مارکا نیز به بازی دیشب تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پرداخت و نوشت: شاگردان کی‌روش برابر ترکیه شکست را تجربه کردند. یکی از مشکلاتی که ایران در جام جهانی دارد، این است که باید در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف تیم‌های بزرگی همچون ‌اسپانیا (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰) و پرتغال (قهرمان یورو ۲۰۱۶)  برود.
تیم‌ ‌ملی در بازی دیشب نشان داد در کنترل توپ در وضعیت خوبی قرار دارد و این نقطه قوت شاگردان کی‌روش بود. با این حال ایران در  هر دو محوطه جریمه ضعیف عمل کرد. این تیم دو گل دریافت کرد و تک موقعیت‌هایش برای گلزنی توسط احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش (آقای گل لیگ هلند) از دست رفت.
کد مطلب: 87795
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *