۰
سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸
کواکبیان در تذکری در صحن علنی مجلس:

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی را بررسی کند

مجلس با شرط آزمون نباید مانع استخدام حق التدریسی ها شود
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس گفت: هیات نظارت بر تخلفات نمایندگان، آبستراکسیون برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را بررسی کند .
کواکبیان، آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی مجلس را تخلف خواند.
کواکبیان، آبستراکسیون در کمیسیون امنیت ملی مجلس را تخلف خواند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس گفت: هیات نظارت بر تخلفات نمایندگان، آبستراکسیون برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  را بررسی کند .
مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: شما رئیس هیات نظارت بر تخلفات نمایندگان هستید .یک اتفاقی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افتاد که بعضی از همکاران عزیز ما  در جریان بررسی طرح الحاق  به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم ، آبستراکسیون کردند .
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس افزود : اگر آبستراکسیون تخلف نیست به ما هم  یاد بدهید تا برای مقابله با جریان مقابل، از این روش استفاده کنیم.
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس  خاطر نشان کرد : آبستراکسیون یک تخلف است  و خواهشم این است که  به آن رسیدگی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در تذکری در خصوص حفظ شان و منزلت مجلس گفت : قاطبه فرهنگیان در سراسر کشور چشم و امیدشان به تصمیم مجلس است. این درست نیست که بر خلاف امیدی که به حق التدریسی ها درباره استخدامشان داده شده که قرار است استخدام شوند ، به یکباره بگوییم باید با  آزمون وارد شوید . این بر خلاف شان مجلس است.
 
کد مطلب: 87808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *