۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷

شکست ناباورانه قهرمان جهان در گام اول

تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی با یک گل به مکزیک باخت.
تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی با یک گل به مکزیک باخت.
به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای جام جهانی روسیه دو تیم آلمان و مکزیک با قضاوت علیرضا فغانی برابر هم به میدان می روند. در ادامه گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم:
دو تیم با این ترکیب برابر هم به میدان رفتند:
بازی با حملات پر تعداد مکزیک شروع شد ولی در ادامه ورنر نیز یک بار دیگر صاحب توپ شد ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی خوب شروع شود.
دو تیم فوتبال هجومی و خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی نیز روی دروازه یکدیگر ایجاد رکدند ولی درخشش اوچوا و مانوئل نویر باعث شده است بازی بدون گل بماند.
در دقیقه ۱۵ کارلوس سالسیدو نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۰ شوت زیبای تونی کروس را اوچوا دروازه بان مکزیک به خوبی مهار کرد.
هکتور لوزانو در دقیقه ۳۵ توانست به زیبایی دروازه نویر را باز کند و مکزیک را پیش بیندازد.
ژرمن ها می توانست خیلی زود گل خورده را پاسخ دهند ولی شوت زیبای تونی کروس با برخورد به دیرک دروازه و دستان اوچوا به بیرون رفت.
کارلوس ولا در دقیقه ۴۴ می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر مکزیک به پایان رسید.
در دقیقه ۵۵ درکسلر می توانست گل تساوی بخش آلمان را به ثمر برساند که شوت او از کنار دروازه به کرنر رفت.
در دقیقه ۶۵ ضربه کیمش روی ارسال بواتنگ با فاصله کم به بیرون رفت. در ادامه نیز با ورود رویس به زمین بازی آهنگ هجومی آلمان بیشتر شد و این بازیکن یک موقعیت دیگر را نیز از دست داد.
آلمان که نمی خواست اولین تیم شکست خورده اروپا در این جام باشد باز هم دست به کار شد و این بار شوت تونی کروس از کنار دروازه به بیرون رفت. هر دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند و بارها روی دروازه هم خطرساز شدند.
در دقیقه ۸۸ شوت سهمگین برانت، مماس با دیرک دروازه به بیرون رفت تا این دیدار با برتری یک بر صفر مکزیک به پایان برسد.
آلمان:
مانوئل نویر، مت هوملس، پلاتن هارت، سامی خدیرا، ژولین دراکسلر، تونی کروس، تیمو ورنر، مسوت اوزیل، توماس مولر، یاشوا کیمیش و ژروم بوآتنگ.
مکزیک:
گیلرمو اوچوا، هوگو آیالا، کارلوس سالسیدو، میگوئل لایون، کارلوس ولا، خاویر هرناندس، هکتور مورنو، هکتور پریرا، آندرس واردادو، هکتور لوزانو و ژسوس گایاردو.
کد مطلب: 88808
برچسب ها: جام جهانی ۲۰۱۸
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *