۰
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰

توضیح مارادونا درباره اتهامات جدیدش

دیگو مارادونا، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین که به رفتار نژادپرستانه با یک هوادار آسیایی متهم شده بود، این اتهام را رد کرد.
دیگو مارادونا، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین که به رفتار نژادپرستانه با یک هوادار آسیایی متهم شده بود، این اتهام را رد کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Firstpost، یکی از کارکنان تلویزیون بریتانیا در بازی آرژانتین مقابل  تیم‌ ‌ملی فوتبال ایسلند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گزارش کرد که دیگو مارادونا، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین که در استادیوم حضور داشت با یک هوادار کره‌ای رفتار نژادپرستانه داشته است.
او در توییتر خود نوشت که مارادونا با چشمان خود در واکنش به ابراز احساسات این هوادار حرکتی نژادپرستانه انجام داده است. در پی انتشار این توییت یک خبرنگار دیگر نیز این مساله را تایید کرد. این‌ در حالی است که مارادونا، سفیر رسمی فیفا است و در قسمت VIP استادیوم اسپارتاک حضور داشته است.
یک روز پس از انتشار این خبر، در صفحه فیس بوک رسمی مارادونا، پیامی به زبان‌های ‌اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی که این اتفاق را توضیح داده بود منتشر شد.
این ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در این پیام نوشته بود: من خوب می‌دانم که در جام جهانی مردم به دنبال اخبار مختلف هستند. من یک پسر آسیایی را دیدم که پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را بر تن کرده بود و از دور سعی کردم به او بگویم که چقدر کار زیبایی کرده است و این که حتی آسیایی‌ها هم طرفدار ما هستند. این همه ماجرا است.
در قوانین فیفا هر گونه عمل نژادپرستانه از سوی تیم‌ها، مسوولان و هواداران منع شده است. سال گذشته در بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا و کره جنوبی یک بازیکن کلمبیایی به دلیل رفتار نژادپرستانه از پنج بازی محروم شد.
مارادونا هم‌چنین در صفحه فیس بوک خود از کشیدن سیگار به هنگام تماشای بازی تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با ایسلند عذرخواهی کرد. فیفا سیگار کشیدن در استادیوم‌های جام جهانی را ممنوع کرده است.
مارادونا در این باره نوشت: هر کسی شیوه‌ای برای ابراز احساسات خود دارد. من واقعا نمی‌دانستم که هیچ کسی نمی‌تواند در استادیوم‌ها سیگار بکشد.
کد مطلب: 88859
برچسب ها: مارادونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *