۰
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

روزنامه سعودی از توهین به "صلاح" کوتاه آمد

روزنامه سعودی 'عکاظ' پس از واکنش منفی کاربران فضای مجازی و حتی سعودی به عکس توهین آمیز منتشر شده در مورد 'محمد صلاح' ستاره تیم ملی فوتبال مصر ، ناچار شد کوتاه بیاید.
روزنامه سعودی از توهین به "صلاح" کوتاه آمد
روزنامه سعودی 'عکاظ' پس از واکنش منفی کاربران فضای مجازی و حتی سعودی به عکس توهین آمیز منتشر شده در مورد 'محمد صلاح' ستاره تیم ملی فوتبال مصر ، ناچار شد کوتاه بیاید.
به گزارش ایرنا ، این روزنامه صفحه اول بخش ورزشی روز سه شنبه خود را به بازی میان تیم ملی عربستان و مصر در جام جهانی روسیه اختصاص داد که به پیروزی پر حرف و حدیث عربستان منجر شد. و عکس صلاح را در کنار یک دیگ زودپز منتشر کرد.
در این عکس با عنوان ' آنها را له کردیم '، چند بازیکن سعودی در حالی که زمین را می بوسیدند به تصویر کشیده شده بودند و زیر آن عکس صلاح در کنار یک دیگ زودپز وجود داشت که کنایه از له شدن تیم ملی مصر است .
این گزارش می افزاید : تصویر استفاده شده از سوی روزنامه عکاظ با واکنش منفی کاربران فضای مجازی به ویژه در توئیتر روبرو شد و حتی کاربران سعودی ها هم به این اقدام اعتراض کردند و روزنامه عکاظ ناچار به تعویض عکس و تیتر مورد استفاده شد.
برخی از کاربران نوشتند : صلاح که بعد از گل اول به عربستان، به دلیل احترام به کشور و مردم ما حتی شادی نکرد ، مستحق این توهین نیست .
عکاظ در عکس جدید با استفاده از تصویر دیگری از محمد صلاح و یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان و همچنین پرچم دو کشور، نوشت : پیروزی ما پیروزی شماست.
تیم های ملی عربستان و مصر در آخرین بازی از گروه اول رقابت های جام جهانی 2018 روسیه دوشنبه شب به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود عربستان پایان یافت.
برخی کاربران فضای مجازی با اشاره به بازی های ضعیف تیم ملی عربستان در مقابل روسیه و اروگوئه، کسب این نتیجه را قدری مشکوک ارزیابی کردند و گفتند که ممکن است روابط خوب سیاسی مصر و عربستان در رقم خوردن این نتیجه موثر باشد.
تیم ملی فوتبال عربستان در بازی افتتاحیه جام جهانی روسیه در یک بازی پر انتقاد با 5 گل مغلوب تیم نه چندان قدرتمند روسیه شد. این شکست در حالی به دست آمد که 'محمد بن سلمان ' ولیعهد سعودی در استادیوم حاضر بود و بازی را از نزدیک می دید.
این تیم، بازی بعدی در مقابل اروگوئه را هم با یک گل واگذار کرد و یک هفته مانده به پایان دور اول رقابت ها ، عملا از صعود در گروه خود باز ماند.
کسب نتایج ضعیف تیم ملی عربستان در جام جهانی روسیه ، انتقادهای زیادی را به مسئولین ورزشی این کشور که از سوی ولیعهد منصوب شده اند در پی داشت .
فوتبال دوستان عربستانی می گویند: برکناری ' ترکی ال الشیخ ' رییس سازمان ورزش این کشور حداقل کاری است که دولت می تواند برای جبران شکست های تیم ملی فوتبال انجام دهد.
کد مطلب: 89318
برچسب ها: عربستان سعودی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *