۰
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸

واکنش فدراسیون به درگیری کی روش و برانکو

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تمام مربیان باشگاهی در اختیار تیم ملی هستند، گفت: قبول ندارم خداحافظی سردار آزمون به خاطر کم آوردن این بازیکن است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تمام مربیان باشگاهی در اختیار تیم ملی هستند، گفت: قبول ندارم خداحافظی سردار آزمون به خاطر کم آوردن این بازیکن است.
عبدالکاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را مثبت دانست و به درگیری رسانه ای کارلوس کی روش با برانکو ایوانکوویچ و همچنین خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی واکنش نشان داد.
ثابت کردیم مستحق صعود هستیم
جا دارد از کادر فنی و اعضای تیم ملی تشکر کنیم که توانستند در جام جهانی موفق ظاهر شوند و دل مردم را شاد. همچنین باید از رئیس فدراسیون و مجموعه دست اندرکاران فدراسیون که به نحوی به تیم ملی کمک کردند، تشکر کرد. در جام جهانی ثابت کردیم که حرف های زیادی برای گفتن داریم. به عنوان یک عضو هیات رئیسه ارزیابی بنده از عملکرد تیم در روسیه مثبت بود. بنده خودم آنجا حضور داشتم و از نزدیک شاهد بودم عملکرد تیم ملی غرور و شادی مضاعفی به همراه داشت. اگر نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم حداقل ثابت کردیم که مستحق صعود هستیم.
حق ما مقابل اسپانیا باخت نبود
عوامل مختلفی در موفقیت تیم ملی نقش داشت. از جمله مدیریت قابل تحسین کارلوس کی روش و پشتیبانی مدیریت فدراسیون و وزارت ورزش. در این جام یک مقدار هم بدشانس بودیم. اگر توپ مهدی طارمی گل می شد، می توانستیم صعود کنیم. حتی در بازی با اسپانیا هم مستحق باخت نبودیم.
اسپانیا و پرتغال جرات نفس کشیدن نداشتند
در هر مسابقه تعداد زیادی از مردم کشورمان برای تشویق تیم ملی در ورزشگاه حضور داشتند. حداقل ۷۰ درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران ایران بود. در جریان مسابقات، نفسی به جز نفس ایرانی ها در نمی آمد و اسپانیا، پرتغال و حتی مراکش جرات نفس کشیدن نداشتند!
ماندن کی روش بعد از جام ملتها هنوز قطعی نیست
هیات رئیسه به مهدی تاج این اختیار را داد تا با کارلوس کی روش مذاکره کند. تاج هم با تدبیر و مدیریت قابل تحسین خود که بنده شاهد پیگیری اش بودم، کار را پیش برد و کی روش تا جام ملتها ماندنی شد. متاسفانه نقدهای نادرستی به مدیریت تاج شد ولی ایشان توانست با آقای کی روش به توافق برسد.  اینکه آقای کی روش بعد از جام ملتها هم سرمربی تیم ملی بماند، بستگی به مدیریت فدراسیون دارد. برای تمدید قرارداد کی روش بعد از جام ملتها صحبتی نشده است ولی عملکرد کی روش مثبت بوده است.
برانکو و کی روش از این فضا دور شوند
کلیه مربیانی که در تیم های ایران فعالیت می کنند، دوست دارند تیم ملی موفق باشد ولی نحوه گفتن نقدها باید با کمک فدراسیون فوتبال بدون تنش باشد. بحث آقای کی روش با برانکو هم به رئیس فدراسیون سپرده شده است ولی نظر بنده این است که باید هم سرمربی تیم ملی و هم سرمربیان تیم ها، از این فضا دور شوند. نباید با تنش به این مسئله ورود کنیم. این کار شدنی است. تمام سرمربیان باشگاهی در لیگ ایران در اختیار تیم ملی هستند. در آنِ واحد، مسئولیت باشگاه ها و بازیکن سازی و آماده سازی بازیکنان بر عهده سرمربیان باشگاهی است. بدون شک آقای تاج سیاست خوبی دارد که می تواند افکار را به هم نزدیک کند.
قبول ندارم آزمون کم آورده است
سردار آزمون در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشت. ایشان برای تیم ملی زحمت زیادی کشید. بنده از نزدیک شاهد بودم و بازی هایش طبق برنامه سرمربی تیم ملی بود. اینکه می گویند آزمون کم آورده را قبول ندارم.
کد مطلب: 89556
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *