۰
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

گزارش رویترز از کیروش و فدراسیون ایران

خبرگزاری رویترز اعلام کرد بر خلاف گفته‌ها هیچ توافقی مبنی بر ماندن کی‌روش به عنوان سرمربی حاصل نشده است.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد بر خلاف گفته‌ها هیچ توافقی مبنی بر ماندن کی‌روش به عنوان سرمربی حاصل نشده است.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز در حالی که صحبت‌های زیادی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران به میان آمده بود اما به نظر می‌رسد هنوز هیچ توافقی برای ادامه حضور این مربی در ایران صورت نگرفته است.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در بازگشت تیم ملی از روسیه اعلام کرد: کارلوس کی‌روش در پست سرمربی‌گری تیم ملی ایران باقی خواهد ماند و تا جام ملت‌های آسیا سرمربی ایران خواهد بود ولی یک منبع نزدیک به کی‌روش این توافق را رد کرد و اعلام کرد این مربی در حال بررسی پیشنهادهای دیگر خود است.
این منبع نزدیک به کی‌روش گفت: در حال حاضر قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه جولای به پایان می‌رسد. غیر از ایران کارلوس پیشنهادهای دیگری از کشورهای مختلف دارد.
سرمربی ۶۵ ساله در سال ۲۰۱۱ هدایت ایران را بر عهده گرفت و تاکنون عهده‌دار این مسئولیت بوده است. او از محبوبیت بالایی نزد هواداران و بازیکنان تیم ملی ایران برخوردار است و خیلی از این افراد خواستار این شدند که این مربی تا جام جهانی قطعا همان طور که او می‌خواهد در این پست باقی بماند.
مهدی تاج اعلام کرده قرارداد با کی‌روش به زودی بررسی می‌شود و این مربی تا جام ملت‌های آسیا در پست سرمربی‌گری ایران باقی خواهد ماند. همه چیز در تیم ملی در مسیر درستی است. ۷۰۰۰ هواداری که در بازگشت تیم ملی به استقبال این تیم رفتند نشان دهنده این است که آن‌ها اولویت را به تیم ملی دادند. ما سال خوبی داشتیم و اکنون جام ملت‌های آسیا در پیش است و با توجه به مذاکراتی که ما داشتیم فکر می‌کنم با این شرایط بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد چند کشور آفریقایی از جمله کامرون، مصر و الجزایر از جمله مشتریان این مربی محسوب هستند.
کد مطلب: 89734
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *