۰
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

قابلیت فوق العاده آیفونهای 2018

جدیدترین تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که آیفون‌های مدل 2018 به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز خواهند بود.
قابلیت فوق العاده آیفونهای 2018
جدیدترین تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که آیفون‌های مدل 2018 به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز خواهند بود.
به گزارش ایسنا، به نقل  از وب سایت phonearena، طبق اخبار قبلی اعلام شد که در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است به‌عنوان جایگزین‌های آیفون ۱۰ کنونی وارد بازار شوند.اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.
حالا تصاویر مبهم و نه چندان واضحی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند آیفون که قرار است در ماه سپتامبر سال جاری 2018 میلادی معرفی و رونمایی شوند، به نسل جدید درگاه‌های یو اس بی یعنی USB – C و همچنی قابلیت شارژ سریع ( fast charging) مجهز هستند. این بدان معناست که تمامی اتصالات آیفون‌های 2018 یعنی لوازم جانبی و کابل شارژ قرار است از این درگاه استفاده کند.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، اپل به طور قطع با این کار قصد دارد کاربران آیفون‌های جدید را مجبور به خریداری یک رایانه مک بوک کند یا اینکه یک لپ‌تاپ جدیدی که از پورت‌های USB – C پشتبانی می‌کنند را تهیه کنند که البته احتمال اینکه اپل بخواهد کاربرانش از مک بوک استفاده کنند، قوی‌تر است.
درگاه USB – C مزایای فوق‌العاده خوبی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتقال اطلاعات، نمایش زنده صدا و تصویر، شارژ سریع و اتصال کارت‌ گرافیک خارجی اشاره کرد. همچنین وجود این درگاه می‌تواند جایگزین سایر درگاه‌های دستگاه‌های الکترونیکی همچون پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا روی گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ شود. همه این دلایل می‌تواند بهانه محکمی برای اپل باشد تا از فناوری اتصال لایتنینگ دست بردارد و به سوی فناوری جدید درگاه usb- c پیش برود.
کد مطلب: 89778
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *