۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶

اظهارات سپنتا در اولین حضور رسمی در شورا

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت توجه به مسائل تفریحی و رفاهی مردم گفت:‌ ایجاد جاده سلامت می‌تواند به عنوان یکی از طرح‌های کم هزینه در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت توجه به مسائل تفریحی و رفاهی مردم گفت:‌ ایجاد جاده سلامت می‌تواند به عنوان یکی از طرح‌های کم هزینه در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، سپنتا نیکنام در اولین حضور رسمی خود در جلسه علنی شورای اسلامی که بعد از 9 ماه انجام شده است،‌ با بیان این‌که تدبیر شهردار یزد برای اعلام گزارش عملکرد معاونت‌های مختلف در صحن علنی شورای شهر اقدامی درست و موثر است،‌ اظهار کرد:‌ اعلام گزارش‌های دوره‌ای نقش مهمی در انسجام و هماهنگی بیشتر و بهتر شهرداری با شورای شهر ایفا می‌کند.
وی با اشاره به عملیات بازسازی و بهسازی ساختمان مرکزی شهرداری یزد،‌ افزود: ساختمان شهرداری یزد باید در شأن معماری و فرهنگ مردم یزد باشد.
عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که مسئولان و دست اندرکاران باید از هرگونه اصراف جلوگیری کنند،‌ گفت: اگر گذشتگان در ساخت بناهای باشکوه کم کاری می‌کردند،‌ امروز ما ساختمان‌های فاخر و قابل افتخار نداشتیم.
نیکنام با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر یزد،‌ تصریح کرد: نصب تابلوهای زمان‌بندی برای اتمام طرح‌های عمرانی نقش مهمی در جذب بیشتر مشارکت مردم ایفا می‌کند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تمام طرح های عمرانی برای توسعه شهر یزد واجب هستند،‌ خاطرنشان کرد:‌ اگر هزینه اجرای یکی از زیرگذرهای در دستور کار برای مسائل تفریحی و رفاهی مردم هزینه شود،‌ رضایت عمومی و مردمی بیشتری را به دنبال خواهد داشت.
وی توجه به مسائل تفریحی و سلامت را یکی از ضرورت های اجرایی و مدیریتی برای یزد دانست و بیان کرد: ایجاد جاده سلامت می‌تواند به عنوان یکی از طرح‌های کم هزینه که هیچ نیازی به آزادسازی ندارد در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.
غلامرضا سفید، رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز گفت‌: اعلام قیمت‌های تمام شده با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده ضروری است. شهرداری باید شورای شهر را در جریان تمام امور هزینه‌ای بگذارد.
سفید در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در بافت تاریخی و جهانی یزد،‌ تصریح کرد: شیب‌بندی، ‌اصلاح و مرمت و توجه بیشتر به عملیات‌های عمرانی باید در اولویت اجرایی مدیریت بافت تاریخی قرار گیرد.
کد مطلب: 91080
برچسب ها: سپنتا نیکنام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *