۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۲

جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با رییس قوه قضاییه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان تهران، رییس قوه قضاییه، مسئولان نیروی انتظامی و رییس دادگستری تهران خبر داد.
لاله افتخاری در گفت‌وگو باخانه ملت گفت: برخی اعضای مجمع نمایندگان استان تهران دیداری با آقای ساجدی‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی و معاونان وی در مورد مسائل کلان‌شهر تهران داشت.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار، مسئولان نیروی انتظامی از عملکرد، امکانات، توانمندی‌ها و موفقیت‌های خود که منجر به ایجاد چهره‌ای مطلوب و آبرومند برای تهران شده، گزارش دادند.
رییس فراکسیون قرآن مجلس ادامه داد: بر اساس اظهارات مسئولان نیروی انتظامی، بیشترین چالش آنها در حوزه قوانین و امور قضایی است و نمایندگان برای پیگیری این مسائل قول مساعد دادند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد: نمایندگان استان تهران تصمیم گرفتند جلسه‌ای در همین ماه با حضور رییس قوه قضاییه، مسئولان نیروی انتظامی و رییس دادگستری تهران برگزار شود تا در جهت رفع این نقایص و مشکلات و ایجاد تعاملات مناسب، موفقیت‌هایی به دست آید.
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس همچنین از بازدید نمایندگان استان تهران از پایگاه پلیس ۱۱۰ و آشنایی با چگونگی فعالیت آنها خبر داد
کد مطلب: 9123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *