۰
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

درمان دختران شین‌آبادی

یک مخترع همدانی از درمان قطعی سوختگی دختران شین‌آبادی خبر داد و گفت: برای درمان بیماران پروانه‌ای هم اعلام آمادگی کرده‌ام اما متاسفانه کسی برای درمان بیماران پروانه‌ای پای کار نیست.
یک مخترع همدانی از درمان قطعی سوختگی دختران شین‌آبادی خبر داد و گفت: برای درمان بیماران پروانه‌ای هم اعلام آمادگی کرده‌ام اما متاسفانه کسی برای درمان بیماران پروانه‌ای پای کار نیست.
به گزارش فارس، محمدکاظم رشیدی در همدان از درمان قطعی سوختگی دختران شین‌آبادی خبر داد و اظهار کرد:‌ متاسفانه سال 91 به علت آتش‌ گرفتن بخاری مدرسه شین‌آباد دست، صورت و بدن 12 دانش‌آموز به شدت سوخت که تاکنون جراحی‌های مختلفی روی آنها صورت گرفته که شاید بهبود یابند اما هنوز نتیجه‌بخش نبوده است.
وی که با تولید کرم «نیکا» موفق به درمان سوختگی بسیاری از افراد شده است، گفت: مدعی هستم که می‌توانم با کرم «نیکا» این دانش‌آموزان را درمان کنم.
این مخترع همدانی با اشاره به اینکه یقین دارم این دختران درمان خواهند شد چرا که مشابه آنها دست و صورت افرادی را درمان کرده‌ام و نمونه‌های آن نیز موجود است، گفت: به عنوان یک خدمتکار در جامعه برایم سخت است که ببینم دخترانی از رنج سوختن نتوانند زندگی راحتی داشته باشند بنابراین می‌خواهم آنها را درمان کنم.
وی با تاکید به اینکه نگران آینده این دختران هستم و با احساس مسؤولیتی که دارم مایلم به آنها کمک کنم، خاطرنشان کرد: از طریق عمل‌های جراحی افرادی در اثر سوختگی، اطلاعات و تجربیاتی به دست آورده‌ام که می‌گویم نمی‌توان دختران شین‌آبادی را به این روش درمان کرد و معتقدم روش جراحی پاسخگو نیست.
رشیدی با اشاره به اینکه کسانی با مشکل سوختگی نزدم آمده‌اند که از طریق درمان با کرم نیکا روی پوست آنها هیچ گوشت اضافی به جا نمانده است، افزود: حالا هم می‌گویم درمان سوختگی دختران شین‌آبادی امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه بنده نمی‌توانم به شین‌آباد بروم و بگویم بیایید شما را درمان کنم بلکه باید خود آنها بخواهند، گفت: احساس کردم برای اطلاع آنها از این موضوع باید موضوع را رسانه‌ای کنم
این مخترع همدانی با بیان اینکه برای درمان دختران شین‌آبادی با دکتر فاطمی؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران صحبت کرده‌ام و نتایج اقداماتم را برایش فرستاده‌ام، تصریح کرد: به دفتر مقام معظم رهبری نیز اطلاع داده‌ام که می‌توانم این دانش‌آموزان را درمان کنم و آنها پیگیر کار هستند و حتی چندین بار نیز با دکتر فاطمی صحبت کرده‌اند.
رشیدی با اشاره به اینکه با آقای حاجی‌بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین نیز در این خصوص صحبت کرده‌ام، افزود: تاکنون هیچ مسؤولی قدم برنداشته و نیاز است برای روند کار حمایت‌ها باشد.
رشیدی با بیان اینکه باید خود را قبول داشته باشیم، گفت: تحریم برای ما نعمت است اگر خود را قبول داشته باشیم و در موقعیت کار انجام دهیم موفق خواهیم بود اما متاسفانه همکاری نیست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قول درمان بیماران پروانه‌ای را در همدان داده بودید اما هنوز این اقدام صورت نگرفته چه مشکلی وجود دارد؟، گفت: تاکنون کسی پیگیر اقدامات نبوده است و چون نمی‌خواهم مستقیم وارد عمل شوم منتظرم تا مسؤولان و ... پای کار بیایند.
این مخترع همدانی با بیان اینکه طبق قوانین این درمان باید زیر نظر پزشک مربوطه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نیاز به همکاری است و متاسفانه تاکنون کسی اقدامی نکرده است.
وی با تاکید به اینکه اگر فردی مایل به همکاری باشد تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بیماران پروانه‌ای درمان شوند، افزود: مطمئنم این درمان نیز پاسخ خواهد داد.
رشیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به دنبال ثبت چندین اختراع بودید به کجا کشیده شد؟ گفت: پیگیر هستم اما متاسفانه پروسه ثبت طولانی است و مشکلات شرکت‌های تولیدی در ایران بالاست.
کد مطلب: 91347
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *