۰
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

فراخوان یازدهمین جایزه ادبی جلال

دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد با دعوت از همه نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران برای ارسال آثار خود تا پایان شهریورماه فراخوان داد.
دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد با دعوت از همه نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران برای ارسال آثار خود تا پایان شهریورماه فراخوان داد.
به گزارش ایرنا از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، دبیرخانه جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد که همه ساله در ایام زادروز این نویسنده نامدار ایرانی برگزار می‌شود، روز دوشنبه با صدور فراخوانی از نویسندگان، پژوهشگران، پدیدآورندگان و ناشران دعوت کرد تا آثار خود را در چهار گروه داستان بلند و رمان، مجموعه داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری به دبیرخانه این رویداد فرهنگی بفرستند.
براساس شاخص های تعیین شده از سوی دبیرخانه جایزه ادبی جلال، فقط کتاب‌هایی که برای نخستین‌بار در سال 1396 منتشر شده باشند، کتاب‌هایی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل کشور به چاپ رسیده باشند و در یکی از چهار گروه بالا قرار گیرند، امکان حضور در بخش رقابت و داوری جایزه جلال را خواهند داشت.
دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی (پنجم)، پلاک 6، بنیاد شعر و ادبیات داستانی، کدپستی 1585634971 آماده دریافت آثار است.
این دبیرخانه همچنین با تلفن 88318646-021 داخلی 103 پاسخگوی سوالات نویسندگان و ناشران خواهد بود.
جایزه ادبی جلال آل‌احمد یک جایزه ادبی دولتی است که به منظور معرفی آثار برگزیده ادبیات داستانی در ایران پایه‌گذاری شده‌ است.
این جایزه که به نام جلال آل احمد نویسنده مشهور ایرانی و از بزرگترین روشنفکران معاصر جهان نام‌گذاری شده‌ است، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1387 نخستین دوره خود را در سال ‌روز تولد آل‌احمد آغاز کرد.
کد مطلب: 92212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *