۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷
کوثری:

عربستان خدمتگذار آمریکا است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور عربستان در حال خدمت به آمریکا هستند.
یادواره ۲۱ شهید روستاهای خادر و ارچنگ ظهر امروز و با حضور محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کوثری در ابتدای این مراسم اظهار داشت: با حضور امام و پیروزی انقلاب اسلامی تفکر ایثار و شهادت در بین مردم ایران به‌ ویژه جوانان این مرز و بوم متولد شد و با توکل بر خدا توانستیم در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کنیم.

وی گفت: امام به هیچ قدرت و ابر قدرتی اعتنا نکرد و این موضوع سبب شد که دشمن هنگامی که دید نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند صدام را با تمام قوا و با تقویت بین المللی برای حمله به ایران آماده کرد.

کوثری افزود: جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است و امام‌خمینی(ره) تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی را به ما نشان داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولان کشور عربستان که خود را خادم حرمین می‌دانند این را نیز بدانند که در حال خدمت به آمریکا هستند.

وی گفت: دنیای استکبار از اسلام ناب ترس دارد و در کشورهایی که اسلام آمریکایی حاکم است آنها هیچ‌گونه نگرانی نداشته و نخواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وقتی جنگ بر ما تحمیل شد همین قدرت اسلام ناب و فرهنگ شهادت طلبی و ایثار بود که ما را در برابر زورگویان به پیروزی رسانید و این قدرت بود که انگیزه الهی نیروهای داوطلب در برابر دشمن را بالا برده بود.

وی عامل تربیت شهیدان را فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار برخواسته از تفکر قرآنی و شیعی دانست و گفت: شهدا بهترین زمان برای معامله با خدا را یافتند و از آن به نحو احسن استفاده کردند، معامله‌ای صادقانه و بی‌نظیر که به راحتی نصیب هر کسی نمی‌شود.

کوثری خاطرنشان کرد: در روزهای اول جنگ حتی برخی عوامل داخلی همچون بنی‌صدر با عوامل خارجی کاملاً هماهنگ بودند و ما حتی فرصت سازماندهی در فاصله زمانی کوتاه پیروزی انقلاب تا جنگ تحمیلی را نداشتیم، اما مردم برای دفاع به جبهه‌ها آمدند، نیروهایی که آموزش ندیده بودند و با حداقل سلاح موجود به دفاع از دین و کشور پرداختند.
کد مطلب: 9282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *